Óriási veszélyre figyelmeztetnek: 300 Boeing 777-es robbanhat fel egy elektromos hiba miatt
Az amerikai Szövetségi Légügyi Hivatal kongatja a vészharangokat.
Az amerikai Szövetségi Légügyi Hivatal kongatja a vészharangokat.
Magyarország is csatlakozott a nemzetközi szerződéshez.
December 16-áig összesen 6301 lőfegyverre bukkantak a biztonsági ellenőrzéskor.
Már csak egy kérdés maradt.
A repülés biztonságát féltik, állítják, az 5G megzavarja a gépek magasságmérőit.
Repülésbiztonsági forradalom?
Alapjaiban változott meg a világ légi közlekedése a húsz évvel ezelőtti terrortámadások miatt. Interjú.
A járványvédelmi központ azt se javasolja, hogy leszálljon a repülő, ha valakin nincs maszk.
Új módszerrel vizsgálják, van-e sérülés a gépeken.
Csak biztos, ami biztos alapon. A hiba két éve ismert, máig még nem javították ki.
Az Európai Repülésbiztonsági Ügynökség azt javasolta, hogy ultrahangos módszerekkel vizsgálják át a repülőgépek szárnyait.
Idén mintegy száz ilyen bejelentés érkezett a légiforgalmi társasághoz.
Egy 2010 óta működő programra derült fény, a hatóság szerint nincs vele semmi gond.
Már tesztelik, ha bejön, semmit nem kell többé kipakolni a csomagból. Robbanószert is érzékel.
Összesen 23 baleset történt, az egymillió járatra vetített súlyos balesetek száma 1,72-ről 1,2-re csökkent.
Tudni szeretnék, ha minket is érintő biztonsági kockázat van a háttérben.
Tovább szigorodhat az amerikai repülésbiztonsági szabályozás: ha életbe lép az ú szabályozás, csak csomagban lehet majd laptopot vinni az USA-ba.
1,61 baleset jutott egymillió repülésre. 10 halálos balesetben 268-an haltak meg.
Persze a 325 halottat ez nem vigasztalja, de minden 3,2 millió útra jutott egy tragikus baleset.
Több pilótát megvakítottak, a gépek szerencsére biztonságban leszálltak.
A pilótaképzés és a repülés is üzletté vált, a közgazdaság mondja meg, ki lehet pilóta, és mennyit repülhet. Közben szép lassan kiderül, mi történik, ha tapasztalatlan, alulfizetett és túlhajtott emberekre bízzuk a gépeket.
Veszélyben volt a pilóta szeme világa.
Még ha fel is jut a bomba a fedélzetre, nem tud kárt tenni a gépben, ha a Fly-Bagben szállítják.
A Germanwings-katasztrófa után szúrópróbaszerűen ellenőriznék a drog, az alkohol és a gyógyszerek nyomait.
Azt kellett volna elmondaniuk, mi a teendő, ha meghibásodik egy hajtómű.