Kihoztam a maximumot Szlovákiából, jöhet Zandvoort!
54 ponttal kihozta a maximumot a WTCR szlovákiai hétvégéjéből. Hollandiában nehéz lesz, de a lendület viszi tovább.
54 ponttal kihozta a maximumot a WTCR szlovákiai hétvégéjéből. Hollandiában nehéz lesz, de a lendület viszi tovább.
Belehúzott a WTCR Slovakia Ring-i futamán, övé a hétvége második legtöbb pontja.
A korábbi F1-tesztpilóta Mával volt nagy harcban a 2. helyért, de végül nem tudta megelőzni a kínait.
A márkatárs Catsburg a két időmérőn összesen 135 ezreddel verte a magyart a WTCR-ben.
Kettős Hyundai-győzelem a WTCR első pénteki időmérőjén, a másodikon javíthat Michelisz.
A szokatlan WTCR-időterv miatt pár órán múlhat a hétvége Szlovákiában, ahol már tényleg versenyképes lehet a Hyundai.
A Honda kapta a legtöbb büntetősúlyt, négy márka is nehezebb lesz a Hyundainál a Slovakia Ringen.
A M1RA-versenyző Luca Engstler kapott szabadkártyát a Slovakia Ringre.
Mindkét Honda-csapat megfellebbezte a szlovákiai végeredményt, az egyikük sikerrel járt, a másikat kizárták két futamról.
Óriási fölénnyel nyerte a WTCR szlovákiai főfutamát, Szabó Zsolt is pontszerző. Michelisz már harmadik az összetettben.
Michelisz a 10. helyről indulva 7. a fordított rajtrácsos futamon Szlovákiában.
Harmadszor indulhat az élről a szezonban, a fordított rajtrácsos pole is magyaré a WTCR-ben.
Oriola nyert, Michelisz idő előtt kiállt a WTCR-ben, de hétvége java még hátra van Szlovákiában.
Michelisz mellett még két Hyundait zártak ki, a motorbeállítással volt gond.
Hyundai 1-2-3. a Slovakia Ring első időmérőjén, Tarquinié a pole.
A csuklója rendben lesz, a Hyundai hasmagassága viszont gondot okozhat Szlovákiában. A cél így is a dobogó.
A Volkswagen lesz a legnehezebb WTCR-kocsi, mögöttük hárman is azonos súlyon.