Orbán Viktor új motorvonatok beszerzésére adott engedélyt
Az utolsó pillanatban hozták meg a döntést.
Az utolsó pillanatban hozták meg a döntést.
A kétáramnemű járművek Magyarországon és Ausztriában is tudnak majd közlekedni.
17 milliárd forintos értékben fejleszt a gyár a magyar kormány támogatásával.
Segített a belföldi vasúti járműipar újraélesztésében.
Kétmilliárd frankos üzlet: 510 Flirt motorvonatot szállíthat a Stadler a Svájci Szövetségi Vasútnak.
Már várjuk Lázár János újabb győzelmi jelentését.
Utasokat várhatóan csak az év végétől szállíthat.
Az első már a futópróbán is sikerrel átment.
A közös vállalat 2023-ig megközelítőleg 500 magyarországi munkahely megteremtését célozza meg.
Még háromnegyed évbe telik, mire a tram-train forgalomba állhat.
A profi támadók sok pénzt követelnek, és azzal fenyegetőznek, hogy nyilvánosságra hozzák a megszerzett adatokat.
50 százalékkal csökkentik a termelési kapacitást, így talán nem terjed el a koronavírus az üzemben.
Csakhogy az állam egy orosz céggel állapodott meg a járműjavító eladásáról, aminek még egy hete van lezárni az üzletet.
Az emeletes Stadler KISS-t a németországi tesztpályán vették kezelésbe a grafitisek.
Az első emeletes KISS októbertől tűnik majd fel a hazai vasútvonalakon.
Hiányzik 20 centiméter, hogy beférjenek, ezért lesüllyeszthetik a betonaljzatot.
Több elővárosi vonalon lecserélik az egyszintes, 200 fős vonatokat, 600 fős kétszintesekre. De vajon befér-e az új vonat a régi magyar alagútba?
Dunakeszin rakják össze azokat az emeletes Stadler vonatokat, amik a váci vonalon közlekednek jövő évtől.
Stadler József az ország legmodernebb stadionját építtette a 90-es években Akasztón, ma már be sem tud jutni a területre. Pedig a Szigethez hasonló fesztivált akar ott.
Ugyan a MÁV-nak szánt szerelvények gyártása csak most kezdődik, de Svájcban már jó néhány Stadler KISS jár a Bodeni-tó partján. Leteszteltük, mit várhatunk tőlük.
Ez a jövő: meggybefőtt és savanyúság.
A Hódmezővásárhelyre szánt tramtrain nem kerül a duplájába, csak 16%-kal többe. Lázár szerint ellehetetlenült a projekt.
A Stadler az előzetesen kalkulált 10 milliárd helyett 16 milliárd forintért szállít le 8 darab szerelvényt, veszhet az uniós forrás.
A Stadler FLIRT után érkezik a Stadler KISS motorvonat a MÁV-hoz. Vasútpetting hazai közreműködéssel.
Pedig már majdnem elévültek az ügyei, és betegsége is enyhítő körülménynek számít.
Az utolsó fuxait is az elveszett stadionjára költötte, most nincstelen, de szabad. Szabadulóbulit tartottak barátai Akasztón egy kocsmában az ikonikus vállalkozónak, Stadler Józsefnek.
A motorvonat-közbeszerzésen messziről bűzlött, hogy egy cégre írták ki. Igazunk volt, ők nyertek.
A Flirt motorvonatok gyártója felhagy a közgépes Nyerges Zsolt klubja támogatásával.