Fellélegezhetnek az F1-szurkolók, 2031-ig biztosan marad az ikonikus nagydíj
Már az első idényben is volt itt verseny, 1955 óta pedig megszakítás nélkül szerepel a naptárban.
Már az első idényben is volt itt verseny, 1955 óta pedig megszakítás nélkül szerepel a naptárban.
Hat év után újra Ausztráliában indul a száguldó cirkusz mezőnye.
Az idény első két futamát szombaton rendezik.
Elfogadták a Forma–1 új versenynaptárát, rekordnak számító 23 futam lesz jövőre.
Jövőre már nézők előtt rendeznék a futamokat.
Július 19-én lesz az első futam, amit 12-16 követ, attól függően, hogy Európát elhagyják-e vagy sem.
Az új versenynaptárból az is kiderült, hogy október 3-án rajtol a Giro d'Italia, de összeér a Vueltával.
A tervek szerint a szokásos versenynaptárat követik az amerikaifutball-ligában.
Két új verseny jön jövőre, Német GP nem lesz.
Technikai változások viszont nem járnak ezzel.
Egymásnak esett a szövetség és a kétmilliárd eurós díjat beszedő La Liga a meccsnapok miatt.
A pálya igazgatója szerint nem lesz verseny.
Március 15-én, Ausztráliában kezdi az ünneplést a 70 éves versenysorozat.
Jövőre is 21 futam lesz, a csapatok megússzák, nincs sorban három verseny egymás után.
És dolgoznak egy harmadik pálya visszatérésén.
Hivatalos a 2018-as F1-naptár.
21 helyett 25 futamos szezont céloznak meg.
Július legvégén marad a Magyar Nagydíj, visszatér a francia és a német futam is.
Visszatérőkkel alakul a 2018-as versenynaptár.
Eggyel kevesebb futam a végleges F1-naptárban.
Elkészült a jövő évi versenynaptár is.
Egy héttel rövidebb lesz a szezon. Ha minden igaz.
Nem innen mennek vakációra, sose volt ilyen korán.
Lazítanak az erőltetett meneten.
Nyári szünet? Ecclestone kizsigereli a csapatokat.
A reklamálások után így lehet besűríteni 21 GP-t.
Súlyos terheket ró az élteniszezőkre a mostani versenyrendszer, nem könnyű top10-esnek lenni.
Az csak a legkisebb, hogy áprilisban indul az évad.
Öt futam rajtidőpontja is változik idén.
Mégsem lesz 21 futam.
Kész a 2015-ös magyarországi versenynaptár.