Nagy bajban van a Volkswagen, több ezer ember munkája került veszélybe
Lépéskényszerben a vállalat.
Lépéskényszerben a vállalat.
Viszonylag enyhe büntetést kapott a beismerő vallomásért cserébe.
Jutott zaft bőven a mai Totalcar Híradóba: a fentieken kívül furgontesztet és egy kétmilliós kulcs sztoriját is olvashatod.
Szeptemberben több új autót helyeztek forgalomba Németországban, mint egy évvel korábban.
Precedensértékű döntést hozott a dízelbotrányban a német legfelsőbb bíróság.
Úgy tűnik, a cég kiheverte a dízelbotrányt, több mint 10 millió autót értékesített világszerte.
A német konszernnél negyedmillió gyártmány halmozódhatott fel, mert nincs típusengedélyük.
A VW, a Skoda és az Audi autóiba is bekerült a nem mindig jól működő blokkolásgátló szoftver.
Az ügyészség szerint nem szóltak időben a Volkswagen részvényeseinek, hogy baromi nagy botrány lesz a cégnél.
Kínai, indiai cégek is érdeklődhetnek.
Oliver Schmidt 2015-ig volt a cég amerikai irodájának vezetője, részt vett a csalásban.
Belebuktak a dízelbotrányba a dízelek.
Sikerült megállapodnia Volkswagennek a balhézó beszállítóival, így nemsokára visszaállhat a termelés a normális szintre.
Összekaptak a beszállítókkal, mert többet akartak keresni.
Az egyik beszállítójával van jogvitája, ezért kényszerül erre az autógyártó.
Rákontráznának a Mercedesre és persze a késésben lévő Teslára is.
Inkább fizetne a cég minden autósnak, aki vett a botrányban érintett autóiból, mint hogy az amerikai államnak kelljen büntetést fizetnie.
Dakar-győztes, mindenhol megfordult öreg róka jön.
5,82 millió VW márkájú autót értékesítettek.
Beperelték a dízelbotrányba keveredett autógyártót, aminek jogászok szerint semmi esélye sincs.
A drónok 360 fokban rögzítik a valóságot, a felvételt vr-sisakból nézzük végig, de csak azért, hogy egy elektromos robotautóval személyesen is odautazzunk. Ezt a jövőt mutatja meg a CES 2016.
Vizsgálják majd, hogy hogy fordulhatott elő ilyen egyáltalán, és ki tudott arról, hogy mi zajlik.
Nemcsak a motorokba rakott szoftverekkel, de a széndioxid-kibocsátási adatokkal is baj volt a cégnél, de ez csak pár tízezer autót érint.
De ennek a 90 százalékát meg tudják javítani, hogy csak annyit szennyezzenek, amennyit szabad.
A beruházásokon spórolt pénzből fogják kártalanítani az átvert autósokat, akik azt hitték, környezetbarát kocsit vesznek.
Az Egyesült Államokban feltöltött hitelkártyákkal kárpótolják a vásárlókat a dízelbotrányért, de Európában erről ne is álmodjunk.
A német hatóság az amerikaiakra mutogat. Közben hihetetlen büntetéseket kap a nyakába a VW.
Azt még nem tudni, visszahívják-e őket.
A kutatók azzal számoltak, hogy a határérték 10-40-szeresét bocsátották ki nitrogén-oxidokból.
Az EU környezetvédelmi biztosa rég szólt, hogy egyes autógyártók kijátsszák a károsanyag-teszteket.
Kedvezményt adnának azoknak, akik a Volkswagenjüket Fiatra cserélik.
A VW vezére szerint a nem létfontosságú beruházásokat törlik vagy elhalasztják, a dízelbotrányt pedig kíméletlenül feltárják.
Csodával határos módon senki nem halt meg.
Ennyiben lehet beszerelve a bizonyos szoftver.
A VW-Audi-Porsche háromféle turbómotorral két autós versenysorozatban nyeri. A Red Bullnak motor kell, győzködi is őket. Az üzletet a VW-botrány veszélyezteti, de ha abba nem roppan bele a német konszern, direkt jól jöhet neki az F1.
A bank elemzői szerint az MNB-nek még kamatot is kell majd csökkentenie, hogy csökkentse a botrány hatásait.
Franciaországban és Nagy-Britanniában is összeszámolták, mennyi adathamisítós dízelautó van az utakon.
Visszakérik a pénzt a cégtől, amikkel támogatták, hogy az emberek "környezetbarát" autókat vegyenek.
Nyugat-Európában 1,42 millió ilyen jármű fut.
Az is kiderült, hogy a haszonjárművek kibocsátási adatait is meghamisították.
A Welt szerint nem érhette meglepetésként a Volkswagen-botrány a politikusokat.
Két nap alatt 35 százalékkal zuhant az árfolyam.
De miért a bukott Ferrari-főnökkel jönnének?
Meghackelték a dízel autóikat, ezzel az amerikai hatóságokat is, most pedig hatalmas bírságot fizethetnek.
Szerelés közben hozzányomott egy fiatal munkást egy fémlaphoz, meghalt.
A Miniszterelnöki Iroda szerint Orbán Viktor írásban előre lemondott a testőri kíséretről.
A tervek szerint négy holdingtársaságba szednék szét a céget.