Index Vakbarát Hírportál

Még egy hercegné sem lépte meg azt, amit Meghan Markle

2023. június 20., kedd 05:39

Egyes feltételezések szerint Meghan Markle komoly imidzsváltáson eshet át az elkövetkezendő időszakban, amelynek részeként a Dior reklámarcává válhat. A brit királyi család egyetlen tagja sem adta még a nevét ekkora világmárkához, így a döntése már emiatt is igen egyedülálló.

Ismét áll a bál Harry herceg és Meghan Markle háza táján, akik a múlt hétvégén tartott Trooping The Colour, a király születésnapját ünneplő esemény kapcsán tapasztalhatták meg ismét azt, hogy nem kívánatos személyekké váltak a királyi család szemében. Bár legutóbb a herceg egymaga részt vett III. Károly megkoronázásán szimpla vendégként, a famíliát érintő következő rendezvényre már nem kapott meghívást se ő, se a hercegné. A királyi sarj ugyan nemrég ismét Londonban járt, mivel az elmúlt években több pert is akasztott egyes lapok, köztük a Mirror Group nyakába. Hosszú évtizedek után így ő volt az első a királyi családból, akinek a bíróság előtt kellett tanúvallomást tennie

A napokban nyilvánosságra került hírek szerint viszont a sussexiek nemcsak a királyi családdal, hanem egyes streamingszolgáltatókkal is összerúgták a port A Spotifyjal – amelyen Meghan Markle Archetypes című, 12 részes podcastsorozata hallgatható meg – még 2020-ban írtak alá egy 20 millió dolláros megállapodást, ám a cég azt remélte, több tartalomra számíthat az Archewell Audio részéről. A pár ezzel szemben azt szerette volna, ha műsoraikat nem csak kizárólag a Spotify forgalmazhatja, így közös megegyezéssel megszüntették a szerződést – amihez hozzátett az is, hogy a Spotify ügyvezetője, Bill Simmons kicsinyes szélhámosnak nevezte a párt. 

Hasonló sorsra juthat a Netflixszel kötött, 100 millió dollárról szóló ötéves megállapodásuk a Harry&Meghan című sorozatukról, amelyet a hírek szerint a cég folyamatosan felülvizsgál. Amennyiben az utóbbi streamingóriás is kihátrál Harry herceg és Meghan Markle mögül, illetve az időközben zajló, komoly kiadásokkal járó perek ügyében sem születik még döntés, a pár kénytelen lesz meghúzni a nadrágszíjat. Egy forrás szerint ugyanakkor a hercegné markát nagy üzlet ütheti. 

Világmárkát képviselhet

Egy informátor elmondása alapján jelenleg azon ügyködnek, hogy Meghan Markle imidzsváltáson menjen keresztül, amihez a William Morris Endeavour ügynökség segítségét kérték – amelynek Ari Emanuel médiamogul a vezetője, és ami Oprah Winfrey mellett Serena Williamst is képviseli. A pletykák szerint nagyon valószínű, hogy a francia Dior divatházzal ír majd alá egy szerződést, így a világmárka arca lehet, Rihannával és Jennifer Lawrence-szel egyetemben. Ez már önmagában amiatt is egyedülálló, mivel a királyi család tagjai többnyire csak jótékony ügyekért állnak ki, és nem képviselnek brandeket. Mindez arra utal, hogy a sussexiek szeretnék maguk mögött hagyni a királyi család kötelékében eltöltött éveket, és saját fejezetet nyitottak, amelyben nem a monarchia fennmaradása szerepel elsődleges célként. 

Lehet, hogy ez sokkoló lesz egyesek számára, de hetek óta dolgozunk Meghan imidzsváltásán. Ari a legjobb a szakmában, ha vállalati ügyletekről és pénzkeresésről van szó. Izgatott, hogy Meghant képviselheti, és minden energiáját ebbe fektette. Az ajánlatok özönlenek, többek között más podcastplatformoktól is

– mondta az ügynökség egyik forrása. 

Ha Meghan Markle a Diorhoz igazol, akkor könnyen túlszárnyalhatja a világmárka korábbi, Johnny Depp-pel kötött szerződését, ami három évre szólt, több mint 20 millió dollárért cserébe. Egy bennfentes szerint ugyanis a hercegné több száz millió dollárt érhet. A kétgyermekes Harry hercegnek és Meghan Markle-nek pedig szüksége is van a nagy bevételre, mivel a 2020-ban vásárolt, 16 fürdőszobás montecitói kastélyukat anno 14,65 millió dollárért vették meg, amelyet 9,5 millió dolláros jelzáloghitel terhel. Ezen felül 141 403 dollár ingatlanadót fizetnek egy évben, illetve a védelmük biztosítása évi 2,5 millió dollárra rúg – nem beszélve az egyéb költségekről, köztük a több fronton folyó jogi ügyek kiadásairól.

Komoly ügyekre szeretne fókuszálni

A sussexieket egyébként már többször is lehetett Dior öltözékben látni. A hercegné a II. Erzsébet 70 éves uralkodását ünneplő rendezvényen például tetőtől talpig a világmárka ruháiba volt öltözve, illetve két évvel ezelőtt a Diana hercegné tiszteletére – akit Lady Dinek becéztek – Lady Dior névre keresztelt táskát vitte magával egy eseményre. Míg Harry herceg a koronázási ceremónián egyedi készítésű Dior öltönyt viselt. Ahogy Eric Schiffer imázsszakértő a Daily Mailnek kifejtette, a hercegné helyesen teszi, hogy igyekszik elhatárolódni a drámától.

Ez egy stratégia, és nagyon jó tanácsokat kap. Az emberek belefáradtak abba, hogy Harry folyamatosan szidja a családját, és nem hiszem, hogy szívességet tesz magának azzal, ha továbbra is a sajtót hibáztatja mindenért, ami az életében félresiklott, és 25 évvel ezelőtti történeteket szed elő. Meghan viszont a pozitívumokra fog összpontosítani, és mindarra, ami annyira vonzóvá tette őt a milleniálok, valamint az X és Z generáció számára 

– jegyezte meg, hozzátéve, Markle a jövőben azon fog fáradozni, hogy megmutassa, egyedül sikerült felépítenie egy sikeres karriert, és a komoly női problémák mellett egyéb ügyekre is összpontosítani fog – köztük a divatra. 

A Telegraph kedd délelőtt megjelent közlése szerint ugyanakkor egyes források visszautasították azon állításokat, hogy Markle a Diorral tárgyalna. 

Rovatok