A Cápák így sem haraptak rá az üzletre.
Magabiztosan kezdte vállalkozásának ismertetését a Cápák közöttben Kovács László, aki marketing ügynöksége eladása után hozta létre a férfi kozmetikumokkal foglakozó márkáját. Elmondása szerint egyenesen a „fiatalság elixírjével” járult a Cápák elé, és a külföldi piacralépés elősegítéséhez kért 80 millió forint befektetést, 15 százalék tulajdonrészt kínálva. A befektetők a bevételi eredményeket hallva azonban nem voltak elragadtatva, a cégértéket mindannyian elnagyoltnak találták.
A jelenlegi cégértéked az szerintem 30 millió forint, viszont egy 500 millió fölötti cégértékkel jöttél ide, kicsit nagy a különbség...
– vélekedett Orbák Ilona, amire a vállalkozó azt felelte, hogy szerinte 2025-re a cégének árbevétele elérheti az ötszáz millió forintot.
„Ne haragudj, ez földtől elrugaszkodott – jelentetti az üzletasszony, aki hozzátette, hogy ez 25-szörös növekedés lenne egyik évről a másikra. – Ha megcsinálod, akkor oda adom a 80 milliót... Figyelj ez deal, ha 2025 év végével te ötszáz milliós árbevételt csinálták húszról, akkor adom a szavam”.
„Én is adok 80-at akkor” – tette hozzá Bojinka Miklós, mire Lakatos István is felbátorodott:
Én most ezen a ponton szeretnék egy ajánlatot tenni: megadom a 80 milliót, de kérek 250 százalékot a cégedből
– ironizált Lakatos, amit már Balogh Levente sem bírt ki nevetés nélkül.
László, hát te nagy álmodozó vagy, Münchhausen báró... de én a te álmodban nem tudok részt venni
– mondta Balogh Levente.
Abban mindenesetre egyetértettek a befektetők, hogy Kovács egy nagyszerű marketinges: „Nagyon jól tudod tálalni akár a semmit is, ezért vagy profi, de ez nekünk attól még semmi” – összegezte Bojinka.