A Gillette már nem csak megborotválni akarja a férfiakat, hanem jobb embert akar faragni belőlük
Erről ír az NBC, a CNBC, a Time, hogy a cég legújabb reklámja hadat üzent a mérgező maszkulinitásnak. Van benne minden, ami a sztereotip szemnek és szájnak ingere: a füstölő grill mellett feszítő apukák, amint a bunyózó fiaikat nézik, illetve az utcán nők után füttyögető srácok, na meg persze a szlogen, hogy "A legjobb, amit egy férfi megkaphat." Itt merül fel a narrátorban a kérdés, hogy tényleg ez a legjobb, amit egy férfi megkaphat? Magára a borotvára ki sem tér a reklám. Nem is számít, hogy milyen űrtechnikával fejlesztett pengékkel lehet borotválkozni, mennyire, minden eddiginél jobban követi az arc vonalát, semmi ilyesmi nincs, csak az ideológia, hogy fejben kéne leborotválni a felszínes gondolkodást a férfi szerepekről.
Eléggé megosztó lett a reklám. Egyesek szerint még így is nagyon sztereotip, mert ez megint csak a pasikról szól, közben meg a Gillette csinál borotvát nőknek is. (Persze itt meg az is problémás lehet, hogy a nőknek kell-e szőrteleníteniük, szóval inkább bele se menjünk.) A kérdés így adja magát.