A Cápák között vállalkozója magára tetováltatta a terméke logóját, annyira hisz annak sikerében
Elnyerte a befektetők szimpátiáját.
Saját és családja egészségéért szeretett volna tenni Bordács Gábor, amikor az első gyömbér-shotokat előállította. Mint kiderült, a vállalkozó a pandémia ideje alatt sokat kísérletezett házi praktikákkal, amik erősítették az immunrendszerét. Végül megtalálta a tökéletes kombinációt, aminek gyömbér, citrom és méz az alapja.
Ezzel a termékkel érkezett a Cápák közöttbe Bordács, akinek 4 millió forintra lett volna szüksége 10 százalék tulajdonrészért cserébe, hogy a szlovák termékével betörhessen a magyar piacra. Sajnos azonban falakba ütközött: a Cápák mindegyike egyetértett abban, hogy a vállalkozás csak akkor őrizheti meg kézműves jellegét, ha nem lép a tömeggyártás útjára, így nem éltek befektetési ajánlattal. Bordács Gábor azonban annyira hitt a terméke sikerében, hogy magára tetováltatta annak logóját, ami egy kacsát ábrázol.
Engem már a kacsás tetkóval megvettél, aki magára varratja a logót, az komolyan gondolja, így kell idejönni
– vélekedett Csillag Péter és Szauer Tamás, majd végül Balogh Levente mondta el az őszinte véleményét:
Élelmiszerrel foglalkozok, ez nagyon jó minőség. Hogyha én beszállok, akkor ennek vége, mert én nagy iparos vagyok. Mi mennyiséget adunk el, mi profitot termelünk, ezt nem szabad elrontani. Ha én beszállok, akkor idézőjelben te is nagy leszel, és akkor eltűnik a bája ennek az üzletnek.