November 4-től lép életbe a változás.
A pénzügyi alkalmazásnak az Egyesült Királyságban nincs segélyhívó-ügyfélszolgálata.
Innentől kezdve nem nyúlhatnak a pénzünkhöz.
Az átírás és módosítás mellett kedvezményeket is intézhetünk, online fizetési lehetőséggel.
A választások kimenetelétől függetlenül hatalmas kihívások előtt állnak az önkormányzatok.
Elképzelni sem tudja úgy az esetet, ahogyan az a rádióban elhangzott.
„Két hete folyamatosan nyomtam, aztán kicsit elszakadt a cérna” – mesélte a férfi.
A cég elnézést kért a történtekért, és kárpótlást ajánlott fel a férfinak.
Ezt tudja a Lenovo Premium Care.
2023. szeptember 23., 07:15
A multicégek 96 százalékánál már beépült a munkavégzésbe.
2023. szeptember 20., 15:05
Egyszerűen megszüntették az ügyfélszolgálatot.
2023. augusztus 26., 07:29
Ide bohócorrot, oda Sztálingrádot, máshova több százmilliárd dollárt rajzol majd.
Az általános ügyek intézésére a BKK további ügyfélközpontjai is rendelkezésre állnak.
2022. december 14., 15:08
Több hivatal nyitvatartási ideje is módosul az ünnepek alatt.
2022. december 13., 19:00
Harmadával növelik az ügyfélszolgálatos munkaerőt.
2022. november 10., 06:27
Megpróbáltuk mi is.
2022. szeptember 3., 18:36
Magánszemélyek és cégek egyaránt kiakadtak a kifizethetetlen rezsiszámlákon.
2022. augusztus 3., 05:59
Senkit nem érhet hátrány a szolgáltató szerint.
Bőven van mostanában teendő a rezsivel.
Hirtelen megnőhetett a terhelés az oldalon, csütörtökön már problémamentes a belépés.
Ez több mint 3,8 millió embert érint Magyarországon.
A sürgős esetek ellátását az ügyeleti rend szerint biztosítják.
Arra kérik az ügyfeleket, hogy szükséges ügyeiket intézzék el még az átállás előtt.
Általános tájékoztatást lehet kérni előzetes regisztráció nélkül is az ingyenesen hívható 1819-es telefonszámon.
Megújuló energiával, elektromobilitással, fenntarthatósággal kapcsolatos tanácsadás is lesz.
2021. december 13., 11:41
Egyelőre csak angol nyelven és külföldön. Ez az első ilyen alkalom.
2021. november 15., 14:49
A hivatal az online és telefonos szolgáltatásainak használatát javasolja az állampolgároknak.
2021. szeptember 11., 06:51
Az ügyfél csak a villanyóraállását szerette volna bediktálni. Nem volt egyszerű keringő.
A 19 ügyfélszolgálati irodában kötelező a védelmi szabályok betartása.
A fogyasztókat arra kérik, hogy lehetőleg az online alkalmazásokat használják.
A kormány ezzel is csökkentené a személyes jelenléttel járó hivatali ügyek számát.
A budapesti járatok telítettsége átlagosan 10 százalék alá csökkent a járvány miatt.
Ennyi időt nem töltöttek fölösleges sorban állással a Linistry által kiszolgált ügyfelek.