Új bankjegyeket vezettek be Oroszországban
Fokozatosan korszerűsítik a rubelt.
Fokozatosan korszerűsítik a rubelt.
Az akkori trendnek megfelelő forma egy igényes mechanikával párosítva biztos siker. Vagy mégsem.
1967-ben egy buszsofőr nem járhatott Cadillac-kel, így lett Karcsi bácsinak NSU-ja, ami aztán a lehető legjobb helyre került. A Rozsdakupac filmje.
A SPAL edzője foglalta különleges keretbe a portugál millenniumát.
Csapattársát, Leclerc-t is dicsérte a ferraris.
Csütörtöktől a postákon és a bankokban válthatja be, ha megmarad néhány.
A 0:6 nem épp ideális indítás.
Kicsi? Halk? Csak hat henger? Kit érdekel: a 80-as évek óta nem voltak ilyen erős motorok a Forma-1-ben, 30 év után sikerült újra átlépni a teljesítmény álomhatárát.
Olasz? Stimmel. Sportos? Mi az hogy! Tizenévesen megbízható? Ööööö...
Az elejéről már lecsúszott, de ha 2999-ig odaér Londonba, még elcsípheti a legjobb részt. Na, ezt überelje John Cage a 639 évig tartó műdalaival!
Csak egy púpos Wartburg, maradt belőle jó sok, szeretjük, mert szép, de nem őrületes ritkaság. Ám ezt a példányt a tulajdonosi mánia azzá tette.
Ilyet még senki sem látott. A héten szavaznak a drasztikus szabálymódosításokról.
Kezdődnek a gondok az átállással. A Renault már taktikázik, úgy tűnik, a Honda lehet a nagy vesztes a Forma-1-ben.
További változtatásokról is megállapodtak a fejesek.
Elválasztaná a férfiakat a fiúktól. Újabb sztár lobbizik a szupererős Forma-1 mellett.
Az új csapatfőnök elkezdett keményen lobbizni az F1-revolúcióért.
Meg a széles gumi és a spéci szárnyak. Jöhetnek is.
Az ország legszemtelenebb járműve igazán nem tehet róla, hogy miközben az átlagember gyűlöli a sofőrt, az valójában fantasztikusan jól szórakozik. Még ha felborul, akkor is.
Vagy talán éppen a karakterét vesztette el a túrás Kawasaki? A márkaarculatba mindenesetre jobban beleillik.