Tarlós István: Ennél tisztességtelenebb beszámolót még nem olvastam 35 éves pályafutásom alatt
A volt főpolgármester a 4-es metró miatt a fővárosra kiszabott büntetésre reagált.
A volt főpolgármester a 4-es metró miatt a fővárosra kiszabott büntetésre reagált.
Lehet, hogy kék lesz az új HÉV?
Két érvényes jelentkezés érkezett a HÉV-vonatokra kiírt pályázaton.
Most az Alstom vásárolná fel a Bombardier vasúti üzletágát, 7 milliárd dollárt fizetnének.
Egy átlagos munkanapon 190 ezren utaznak a vonalon.
A BKV 3 éve kutatja, hogy milyen módszerekkel előzhető meg egy Pillangó utcai ráfutásos karambolhoz hasonló ütközés. Közben a metró még mindig lassú az érintett szakaszon.
A metróbeszerzés körüli korrupcis ügy négy vádlottjának ajánlották föl kedden, hogy megúszhatnák a tárgyalást, de nem akarják.
Előkészítő üléssel indul a metrókocsik beszerzésével kapcsolatos eljárás öt vádlott ellen.
Tavasszal már négy gyanúsítottból vádlott lett a metrókocsik beszerzése körüli vesztegetési ügyben.
Négy személy ellen, vesztegetés megalapozott gyanúja miatt
Elkaszálta az Európai Bizottság a Siemens és az Alstom gigaüzletét.
Egyesülne Európa két legnagyobb vasúti cége, hogy együtt legyőzzék a kínai konkurenciát. Az EU-nak azonban nagyon nem tetszik a terv.
Az Alstom-botrány magyar szálában felmentették a három gyanúsítottat Nagy-Britanniában, a magyar ügyészségnél még folyik a nyomozás.
Pedig a német és a francia kormány is támogatja a fúziót, Kínának állítanának versenytársat.
Egy Alstom szerelvény meghibásodása miatt volt tömeg a metróban reggel.
Legalábbis ebben a formában semmiképp, mert megszűnne a verseny a vasútépítés piacán.
A közlekedésbiztonsági szervezet állapította meg.
Pótlóbuszok jártak az Örs vezér tér és a Puskás Ferenc Stadion közt péntek kora délután.
Január második feléig hosszabbították meg a nyomozást. Eddig két gyanúsított van.
Összefogtak a nagy riválisok, hogy felvehessék a versenyt a kínai nyomulással a vonatpiacon.
A Siemens és az Alstom állítólag létrehozza a vonatok Airbus-át.
Ma nyilvánosságra hozták a megdöbbentő számot.
Kiszivárgott egy jelentés, de mi volt benne, ki volt a korrupt és mennyit kell fizetni? Tömör összefoglaló a 4-es metró-jelentésről.
Nem lehetett ráhatása a metrószerződésekre, mert rosszban volt Gyurcsánnyal és az SZDSZ-esekkel, mondta a volt miniszterelnök.
Részleteket továbbra sem árul el a Központi Nyomozó Főügyészség.
A vizsgálatok alapján úgy tűnik, mintha a közbeszerzési eljárásnak nehezen lehetett volna más nyertese, mint a francia cég.
Az Alstrom metrókocsik beszerzésével kapcsolatban nyomoz a Legfőbb Ügyészség.
Több furcsaság is körvonalazódik a 2006-os metróbeszerzésekkel kapcsolatban.
Néhány vesztes per boríthatja a költségvetést, mivel alig van tartalék a büdzsében.
Nagyobb karbantartási költségek, drágább üzemeltetés, elavultabb technológia: árban 20-30 éves távlatban ugyanott vagyunk az orosszal, mint a korszerű franciával.
Medgyessy Péter cége sok pénzt kapott a metrógyártó cégtől, most nyomozás indult.
Baki a rádióban: a bemondónő majdnem Matolcsyt mondott Medgyessy helyett.
2011-ben több mint 46 millió forinttal lett több a volt kormányfő nejének magánszámláján.
Szerinte figyelemelterelés, hogy korrupcióval vádolják, semmi kirívó nincs a szerződésben.
A lap szerint tanácsadási szerződések fejében kaptak két részletben nagyobb összegeket.
A brit vádirat szerint ugyanazon a tanácsadó cégen keresztül fizettek a BKV-nak, mint amit a Strabag használt politikai kifizetésre az autópályáknál.
Korrupcióval vádolják az Alstom egyik vezérét a 2003-2008 közötti budapesti kenőpénzekkel kapcsolatban.
A leépítési terv Magyarországon mindössze 40 munkahelyet érint.
A francia cégnél teljesen elfogadott gyakorlat volt a kenőpénz tíz éven át.
Megtudtuk: a szerda reggeli üzemkezdetre berendelték a metróvezetőket Kelenföldre. A BKV nem cáfolt.
Az Alstom visszalépése után a legalacsonyabb ajánlatot az orosz Metrowagonmash adta.
Már csak négyen akarják 60 milliárdért felújítani a kék metrót, a Alstom kiszállt. Hétfőtől vezető nélküli metrón utazhatunk.