Újabb kínai autógyártó-vállalat alapíthat gyárat Magyarországon
Szeptember 30-ig kell meghozni a döntést.
Szeptember 30-ig kell meghozni a döntést.
Az építőanyagokat Kínából hajón szállítják európai kikötőkbe, onnan vasúton indulnak Szegedre.
A vállalat következetesen visszautasítja a környezetszennyezéssel kapcsolatos vádakat.
A szakszervezetnek több követelése is van.
A BYD hamarosan Magyarországon is megkezdi tevékenységét.
Több gazda is perre készül emiatt.
Tavaly Kínában minden kilencedik megvásárolt autót a BYD gyártott.
Gigaberuházás valósulhat meg Magyarországon.
Megkongatták a vészharangot a nagy múltú német cégnél.
A beruházás egy személyautó-összeszerelő üzemről szól.
A magyar kormány elköteleződött az elektromos autózás iránt.
Se akkugyár, se vegyipari tevékenység nem lesz a városban – szögezte le Botka László.
Már októbertől megkezdődhetnek a leépítések.
Már márciusban leállították a gyártási munkálatokat.
Már 5-7 éves modellek is vannak, amelyek több pénzért adhatók tovább, mint új korukban.
A belső tüzet még este eloltották a kaliforniai üzemben.
Mate Rimac érdeklődik, a Volkswagen év végéig dönt.
Évek óta csökkennek a klasszikus luxusmárka eladásai.
A kitűnő orosz és német kapcsolatokkal rendelkező tanácsadónak korábban a paksi bővítés tető alá hozásában is szerepe lehetett.
Leginkább sehogy. A nagy cégek csak úgy dobálóztak a több tízezer darabos ígéretekkel, aztán jött a valóság, és lekevert egy pofont.
Az álláspiactól az ingatlanpiacon át az oktatásig nyomott hagyott Kecskeméten, hogy hét éve ott telepedett le a Mercedes. Az autógyár nélkül a város szegényebb lenne, és ha köhög az ipar, azt rögtön megérzik.
Miskolc külön közleményben tisztázza, miért vesztettek.
Néhány esetben túlmelegedés fordult elő, emiatt füstszagot lehetett érezni az utastérben.
A nagy falról elnevezett cég betársulna az olasz–amerikai autógyártó konszernbe.
Több befolyásos alapkezelő is intézkedett, hogy alapjaik ne tarthassák a gyártók papírjait.
Vagy legalábbis megtérítik az állam eddigi költségeit. Trump örülhet, mert Michiganben viszont beruháznak.
Már 2018-ban gyártanának itt évi 25 ezer autót.
Egymilliárd dollárból autógyárat nyitnának Nevadában, de senki sem tudja, hogy tényleg megvan-e hozzá a pénzük.
A vezérigazgató azt nyilatkozta, már nem akarnak a világ legnagyobb autógyára lenni.
A Pjonghva autógyár évi kétezer autót gyárt és egyetlen üzletben árulja ezeket.
A Google és az Apple fenyegeti az egész autóipart, mondja a szakma élő legendája.
Egy autót összetenni könnyebb, mint összecsavarozni egy ágyat. Csak nézni sokkal szórakoztatóbb. A Mercedes kecskeméti gyárában jártunk.
A szlovák hírek szerint Nyitra lekörözte Szombathelyt, ezzel 8 ezer munkahelyet nyert.