A BKV-nál is beköszöntött az ünnepi hangulat, útjára indult a fényvillamos
Az Index stábja is ott volt a helyszínen.
Az Index stábja is ott volt a helyszínen.
A közlekedésfejlesztést tanulmányozzák a török metropoliszban.
„Börtön helyett eltussolás, klíma helyett szauna.”
Tervek már vannak.
Újabb két rendbe hozott állomással gazdagodott Budapest, de még nincs vége az öt és fél éves munkának.
A vezérigazgató a Kibeszélőben elmondta, évek óta nem volt példa arra, hogy a BKV működési hitelt vegyen fel, idén azonban ezt kell tenniük.
Jegyáremelésre és járatcsökkentésre ugyanakkor nem készül még a vállalat – nyilatkozta az Indexnek Bolla Tibor vezérigazgató.
A háború miatt hiány kezd kialakulni gumiabroncsból is.
125 éves, de még csak egyszer kapott új szerelvényeket.
Ha a villamosvezetőknél kiesik 1-2 százaléknyi ember, abból komolyabb baj lesz.
November elején indulhat el az utolsó, egyben legnehezebb középső szakasz rekonstrukciója. De van egy kis baj.
A járvány kitörése óta a budai villamosokon csökkent legnagyobbat az utasforgalom, a pesti, külvárosba tartó buszokon aránylag sokan szoktak utazni.
Bolla Tibor a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium helyettes államtitkára lehetne, de úgy tudjuk marad a BKV-nál.
A BKV vezérigazgatója szerint nem volt sufnituning, hogy az oroszok reléket szereltek be az ajtónyitókba.
A BKV kétszer is bizonygatta, hogy múlt héten üzembe állnak a szerelvények, aztán nem így lett.
Elképesztően vicces, ahogy Bolla Tibor próbálta megmagyarázni a felújított metró hibáit.
A sorozatos metróhibák után Bolla Tibor bocsánatot kért az utasoktól, és belengette, lehet, mégis lesz klíma a felújított orosz metrókocsikban.
Fel kell készülni a 3-as metró leállítására, a főpolgármester politikai felhatalmazást adott rá.