A színes ruháknak is lehet közük a rákos megbetegedésekhez
Egyes színezőanyagoknak ráadásul súlyosan környezetkárosító hatásuk van.
Egyes színezőanyagoknak ráadásul súlyosan környezetkárosító hatásuk van.
A ruhaiparnak jelentős karbonlábnyoma van, mégsem sürgetik a megoldást.
A politikai vonal mellett a magyar divatipar legnagyobb kihívásai is szóba kerültek.
A legtöbb ember még nem áll készen arra, hogy emberi szőrzetet viseljen a testén.
Riasztó adatokról beszélt a volt köztársasági elnök.
Több mint száz üzlet nem nyitott ki az elmúlt csaknem egy hétben.
A camorra receptje: ugyanazok varrják, ugyanabból az anyagból, mégis hamisítványok.
A divat olykor nyomasztó, de Mengyán Eszter segít.
Befejeződött a hét éve tartó felújítás.
Lovat simogat, miközben kritizál.
Évente a világon mintegy 40 millió tonna textilt dobnak a szeméttelepekre vagy égetnek el.
Megemelték a keretösszeget, így 10 milliárd helyett 15 milliárd forintra pályázhatnak a divat- és dizájnipari vállalkozások.
A támogatást Gazdaságfejlesztési és innovációs Operatív Program (GINOP) keretében lehet igényelni.
A mobiltelefonok kamerái és a filterek diktálják, mitől lesz valaki szép. Egyre fiatalabbak vetik alá magukat szépészeti beavatkozásnak, majd utána is filtereket használnak. Az Instagram az új szépségipar motorja.
A járvány gócpontja pont a legjobban teljesítő régió, ahol híres olasz termékek gyártása és az idegenforgalom jelentős része is koncentrálódik. Tömegével mondják vissza külföldről a ruha- és étel-megrendeléseket, a turistaszezon veszélybe került, a kormány eszközei korlátozottak. Már nem az a kérdés, lesz-e recesszió, hanem hogy átterjed-e a teljes eurozónára.
De a kiszuperált tűzoltótömlő és a narancs is jó megoldás. A divatipar a világ második legszennyezőbb iparága, technológiai változások nélkül soha nem is lesz jobb a helyzet. De azokkal se könnyen.
A Magyar Divat és Design Ügynökséget elkerülte a bürokráciacsökkentő hullám.
Stratégiai megállapodást kötött a Magyar Divat és Design Ügynökség az olasz divatkamarával.
De szó szerint. Egy dolog hiányzott a hazai divatszakmából igazán: még egy kis állami irányítás.
Az online forgalom egyetlen hónap alatt akkora volt, mint a tavalyi év teljes online bevétele.
Más ruhákat keresünk, máshogy vásároljuk és viseljük őket, mint pár évvel ezelőtt, az átalakulás pedig gyorsul. A verseny hatalmas, kitűnni igen komoly pénzbe kerül, ikonikus brandet építeni ma már lehetetlen, a bukások pedig mindennaposak. Magyarországról mégis egyre többen indulnak meghódítani a világot, a szakma igencsak felkapott lett. Elmagyarázzuk, hogyan működik a divatvilág.
A divatipar ma a második legpiszkosabb iparág. Sem a gyártásra, sem a ruhaszemét kezelésére nincs megnyugtató megoldás, és a márkák közti verseny egyre őrültebb tempót diktál. Oké, hogy le van árazva ezer forintra, de biztos hogy kell az idei tizenötödik póló?