Egymilliónál is többen regisztráltak már a MÁV online jegyrendszereibe
Az alkalmazáson keresztül több mint nyolcmilliárd forintot költöttek a felhasználók 2021-ben.
Az alkalmazáson keresztül több mint nyolcmilliárd forintot költöttek a felhasználók 2021-ben.
A fővárosi vezetés is vizsgálja, ki lehet a felelős a 37 milliárdos projekt kudarcáért.
Androidon már el is érhető az új funkció, az Iphone-osoknak februárig várniuk kell rá.
Valamint 22,6 millió alkalommal fizettek a parkolásért a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben.
Tarlós és Pintér belengette az új elektronikus jegyet, eszerint két hónap múlva már mobillal mehetünk a reptérre.
A kikért dokumentumok szerint négy jól fizetett tanácsadó is ismerte az e-jegy botrányos helyzetét. A főpolgármesteri hivatal cáfol.
A cég szerint a fiatal túllépte az etikus hackelés kereteit, és több rendszerüket is feltörte.
Már csak néhány év, és talán használni is lehet majd.
Választ várnak arra, miért dőlt be a BKK elektronikus jegyrendszerének projektje. Tarlós feljelentette a projektet.
A projekt mérlege: -4 év, -2 BKK-igazgató, -5 projektvezető, -1 kivitelező, várhatóan mínusz sok milliárd forint, az eredmény pedig szinte 0.
2004 óta téma az e-jegyrendszer bevezetése Budapesten. Demszky kezdte el, Tarlós vette újra elő, de sok év és sok milliárd forint után továbbra sem tartunk sehol.
A BKK felmondta az évek óta csúszó e-jegyrendszer kiépítésére kötött szerződést, Tarlós pedig kirúgja a BKK vezérigazgatóját. Elcsíptük a főpolgármestert.
Az sem lehet igaz, hogy Tarlós István ne tudott volna az indulás előtt becsődölő projekt állásáról.
A hekkerbotrány miatt elbocsátott T-Systems-igazgató a BKK-nak e-jegyrendszert fejlesztő céget vezeti.
Ezúttal az Adatvédelmi Hatóság rótt ki 10 milliós büntetést a könnyedén meghekkelt online jegyértékesítési rendszer hibái miatt.
A hiányosságokkal bevezetett e-jegyrendszer miatt kapták a büntetést.
E-személyivel lehet használni a tömegközlekedést.
A T-Systems állja a fejlesztés költségeit, és lesz majd hibavadász rendszerük is.
Aki online vett jegyet, annak kiszivároghattak a megadott adatai és a jelszava. Hatalmas biztonsági rések voltak a rendszerben.
A jegyvásárlás ügyében mindenről a Főváros Közgyűlése dönt, a jegyzőkönyvekben azonban nyoma sincs az e-jegynek.
Kivizsgálják a hibákat, felszólították a T-Systemet is, hogy adjon át minden információt.
Úgy tűnik, trükközni se kell, hogy bárki törölje névrokonai fiókját a BKK és a T-Systems e-jegy szolgáltatásában. Teljesen véletlenül botlottunk bele, de nehéz ennél durvábbat elképzelni.
A BKK vezérigazgatója felháborítónak tartja, hogy mi mindenre képesek az internetezők.
Bevett szokás, hogy az appokban easter eggeket rejtenek el, de erre mi sem számítottunk.
A rendszer a kibertámadások ellenére biztonságos, leállításnak oka nincs - mondta a főpolgármester-helyettes.
Előfordulhat, hogy mostanra lehalászták a jelszavát. A rendszert működtető T-Systems pár biztonsági hibát már kiküszöbölt.
Sokkal nagyobb a baj a BK új, tesztelés alatt álló internetes jegyvásárló rendszerével, mint hittük.
Csak erős idegzetűeknek! A fővárosi digitális jegy több sebből vérzik, de még lehet belőle valami.
Az első tervek szerint a fejlesztésnek 2005-ben kellett volna üzembe állnia.
Személyvonatra jegyet nyomtatni? Hol élnek, 2015-ben?
És kormányablakokban. Iszonyatosan csúszik a projekt, a BKV most mobil okmányirodákat tervez.
Először a BKK munkatársainak. Az elektronikus jegyrendszer teljes bevezetése 2017-re várható.