40 találat az Indexről, és a környékéről.
Jobb árak és személyre szabott akciók is elérhetők.
Katalógusában szépségápolási termékek, szerszámok és kerti bútorok is találhatók.
Már 750 ezren kerestek terméket az új platformon.
Csikorognak a fogaskerekek az e-kereskedelmi gépezetben? Megnéztük, mi történik a háttérben.
Segíti a hazai e-kereskedelmi piac fejlődését a szaporodó nemzetközi versenytársakkal szemben.
2023. november 22., 10:57
Már nem kell hosszú heteket várni a távol-keleti rendelésekre.
2023. november 14., 11:52
Egyre több helyen lehet elektronikusan fizetni, ám a Mastercard szerint a lehetőségekhez képest most is kevésbé használjuk a készpénzmentes fizetést.
Nem csökken a visszaélések száma.
Már tesztelik az oldalt.
A vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb a magyar vállalkozások helyzete.
Egyre komolyabb veszteségeket okoz az utánvételes vásárlás.
2022. november 13., 07:54
A Kifli.hu ügyvezetője elárulta az egyik legfontosabb okot.
Az online megváltoztatta vásárlási szokásainkat.
A szabályozói szigorítások már meglátszanak a cég pénzügyi eredményein. Ilyen rossz növekedési adatokat már rég közölt a cég.
Amíg a többiek kocsmázni jártak az egyetemen, addig Csereklyei Bálint keményen dolgozott, hogy elérje az anyagi függetlenséget.
Színtelen, szagtalan, kis mennyiségben is halálos anyagot árul az e-kereskedelmi óriás – állítja a New York Times.
A világ több országában vált népszerűvé a pandémia alatt.
A lengyel vállalat 70 millió fős piachoz jut ezzel.
Rekordot döntött az e-kiskereskedelem, egy év alatt hármat ugrott a szektor.
A növekedés robbanásszerű volt, és várhatóan nem áll meg.
Valószínűleg utoljára volt ilyen jó bevételük reklámokból, ezért az elektronikus kereskedelem felé fordulnak.
A Google hirdetési adatai alapján rekordra lehet számítani.
Csaknem 100 milliárdos bevételt produkált, és a családon belüli erőszak áldozatait támogatja.
A hagyományos kereskedelemhez képest átlagosan 36 százalékkal alacsonyabb szén-dioxid-kibocsátással jár.
2020. december 29., 07:47
Az Egyesült Államok részvénypiaca pedig ismételten felülteljesítette az európai tőzsdéket.
Minden eddiginél népszerűbb volt itthon a Black Friday az eMAG-nál és az Extreme Digitalnél.
Egyébként is nagy a forgalom ebben az időszakban, de járvány rátett még egy lapáttal.
2020. november 26., 15:46
Magyarország 2-3 éves lemaradásban van az e-kereskedelemben.
2020. november 24., 17:26
Idén logisztikai bravúr kell az emelkedő rendelésszám teljesítéséhez. És vásárlói fifika sem árt, ha időre a fa alatt akarjuk tudni az ajándékokat.
2020. november 24., 11:31
Vigyázat: az ünnepi vásárlásban serényebbek az adathalászok.
2020. november 20., 08:08
A pandémia maga alá temetheti a Black Friday-t, állandóak lesznek az akciók, nem lehet egy-egy kampánnyal kitűnni.
2020. november 18., 17:58
Emelkedik a rendelések száma és értéke is.
Tízmillió ember és kisvállalkozás digitális készségeit növelné a cég másfél év alatt, hogy átvészeljék a nehéz időket.
Az online boltok felértékelődtek a járvánnyal, azonban, aki ész nélkül vág bele a webshop-nyitásba, az biztosan bele fog bukni.
A legnagyobb vesztes pedig az üzemanyag-forgalom. Az e-kereskedelem márciusi forgalma 82,5 milliárd forint volt, ami közelít a karácsonyi adatokhoz.
Hasonló gyakorlatokkal van baja a versenyhivatalnak, mint amik miatt nemrég 2,5 milliárd forintra büntette a Booking.com-ot.
A Walmart és a Zoom tulajdonosai is jól jönnek majd ki a járványból.
Nincs elég védőfelszerelés és óvintézkedés a dolgozók szerint. Az egyik, tüntetést szervező munkást a cég kirúgta.
Egy ismert webáruházba is jutott az áfacsalt árukból, a hálózat vezetőinek 20 év büntetés is kinéz.
Nem megy rosszul a bolt a fejhallgatós cégnek, csak már sokkal inkább online veszik az emberek az ilyesmit.