Így nézhet ki az Apple következő nagy dobása
Sokak fantáziáját beindította az Apple Vision Pro új dizájnja.
Sokak fantáziáját beindította az Apple Vision Pro új dizájnja.
Egy új embertípus van kialakulóban.
A Creative SXFI Theater drótnélküli fejhallgatóját nem egyszerű beüzemelni, utána viszont olyan élményt nyújt, mintha a Góbi sivatagban léggitároznánk.
Legalábbis erre utal az amerikai Target áruházlánc belső termékkatalógusába bekerült adatlap. Az ára 125-150 ezer forint körül lesz.
A 400 eurós Nuraphone egyszerre van a fülben és a fül körül, alkalmazkodik a hallásunkhoz, beszél is hozzánk. De nem biztos, hogy ez elég a sikerhez.
A Beoplay H9i tényleg prémium fejhallgató, de az ára miatt inkább státuszszimbólum lesz belőle, mint a minőség bajnoka.
A fejhallgatógyártás Bentley-je, az Audeze a videojátékosokat célozza a Mobius headsettel. Mi történik, ha az audiofil szemlélet találkozik a virtuális térhatással és a pécés játékokkal?
Majdnem mindannyian csináljuk, de nem biztos, hogy jól csináljuk. Az irodai zenehallgatásnak számos előnye, ugyanakkor hátránya is van. Megosztjuk a tapasztalatainkat.
Őrülten magas ára ellenére nem is látványos luxustermék a highend fejhallgató, nincs rajta semmi hivalkodó. Viszont igazi drog: ami ebben megszólal, azt később mindig hiányolni fogjuk.
Egy kódrészlet buktatta le a keresőcéget.
A nő arra ébredt, hogy égeti a füles.
A kereskedő több százezres bírságra számíthat.