Félmilliós mobil, luxustoll és méregdrága parfümök – a párizsi olimpia a márkákat is megihlette
Összeszedtük a legérdekesebb emléktárgyakat.
Összeszedtük a legérdekesebb emléktárgyakat.
Sokak fantáziáját beindította az Apple Vision Pro új dizájnja.
Egy új embertípus van kialakulóban.
A Creative SXFI Theater drótnélküli fejhallgatóját nem egyszerű beüzemelni, utána viszont olyan élményt nyújt, mintha a Góbi sivatagban léggitároznánk.
Legalábbis erre utal az amerikai Target áruházlánc belső termékkatalógusába bekerült adatlap. Az ára 125-150 ezer forint körül lesz.
A 400 eurós Nuraphone egyszerre van a fülben és a fül körül, alkalmazkodik a hallásunkhoz, beszél is hozzánk. De nem biztos, hogy ez elég a sikerhez.
A Beoplay H9i tényleg prémium fejhallgató, de az ára miatt inkább státuszszimbólum lesz belőle, mint a minőség bajnoka.
A fejhallgatógyártás Bentley-je, az Audeze a videojátékosokat célozza a Mobius headsettel. Mi történik, ha az audiofil szemlélet találkozik a virtuális térhatással és a pécés játékokkal?
Majdnem mindannyian csináljuk, de nem biztos, hogy jól csináljuk. Az irodai zenehallgatásnak számos előnye, ugyanakkor hátránya is van. Megosztjuk a tapasztalatainkat.
Őrülten magas ára ellenére nem is látványos luxustermék a highend fejhallgató, nincs rajta semmi hivalkodó. Viszont igazi drog: ami ebben megszólal, azt később mindig hiányolni fogjuk.
Egy kódrészlet buktatta le a keresőcéget.
A nő arra ébredt, hogy égeti a füles.
A kereskedő több százezres bírságra számíthat.