A járművek forradalma Húnfalvi Andrással
A dizájn mindig csapatmunka.
A dizájn mindig csapatmunka.
Az ellenség is azonnal rendszeresítette, és a mai napig használják. De kicsoda Marmon?
Még tart Európa egyik legnívósabb lakberendezési szakkiállítása, a világhírű Maison & Objet dizájnipari vásár.
Pedig ezt a technikai szintet több mint egy évtizede meghaladtuk.
August de los Reyes generációja legnagyobb hatású grafikai tervezője volt.
Jóval azelőtt kezdett lapra szerelt bútorokat árulni, hogy az IKEA elérte volna Nagy-Britanniát.
Egy Ausztráliában élő magyar autórestaurátort annyira megfogott a Vision Granturismo formája, hogy kerékpárként dolgozta ki magából.
Jony Ive legalább akkora legenda a cég történetében, mint maga Steve Jobs.
A Hello Wood nekiállít forradalmasítani a könyvkészítést is. Az új kötetük elképesztően izgalmas lett.
Túl a műszaki részleteken, túl a technológiai, piaci, sportversengésen, igenis felfedezhető a műalkotások örökkévalósága az autógyártásban.
Design Hét, CAFe Budapest és egy csomó más urbanistás program.
Ferrarik, Bugattik, Aston Martinok, McLarenek és a 2020-ra várt új Tesla a bázeli autóshow húzónevei közt. A válogatás kortárs autótörténelem is egyben.
Az olasz dizájncsodák uralják a csütörtökön nyílt bázeli kiállítást. Van itt megelevenedett GTA-bónuszautó, egy rakás technikai őrültség, bizarrság.
Az Astra-Gnome-ból egyetlen prototípus készült 1956-ban. Ma múzeumi emléke az ötvenes évek jövőképének.
Egy kis csavar a 3d nyomtatásnak.
Ha már ilyen kicsik az utasszállítók ablakai (tudják, miért?) elférne rajtuk egy kilátó is, nem? De.
Költségcsökkentés lesz a formatervező részlegnél, nyugdíjba megy a VW híres főtervezője.
1700 négyzetmétert baromi nehéz otthonosan berendezni, nekik sikerült.