Kiderült, mi okozhatja a pusztító hőséget
Kevesebb a kén a teherhajók üzemanyagában, és ennek be nem tervezett bolygóformáló hatása van.
Kevesebb a kén a teherhajók üzemanyagában, és ennek be nem tervezett bolygóformáló hatása van.
Riasztó adatok láttak napvilágot.
A most alkalmazásban állók harmada tíz éven belül nyugdíjba mehet.
Ezt senki sem akarta látni.
A lengyel hatalmi vákuumban, az új kormány megalakulásáig nem szankcionálják az illegális határzárat.
Számos változás érkezik a szállítmányozási és logisztikai szektorban.
Az üzemanyagoknál is óriási változás következik.
Többek között az élelmiszerek ára is feljebb kúszhat.
A szakszervezet elnöke szerint a hír sajnálatos, de nem meglepő.
Megduplázódott a török fuvarozók aránya.
Az idei első félév maga lesz a pokol.
A hatósági ár bevezetése a fuvardíjakat is megemelte.
A sofőr azt mondta, az áru nem az övé, a felrakodásnál sem volt jelen.
Április végéig.
Álláspontjuk szerint az üzemanyaghiány miatt veszélybe került az ellátási lánc.
Attól függően, hogy az ukrán kamionsofőrök hazamennek-e harcolni.
Nem tud a szomszédos országban bajba jutott magyar sofőrről az ipartestület.
A gyártók költségeit hónapok óta növeli az energia és a fuvarozás árának emelkedése.
Egy kamionos nettó 800 ezer forintot is megkereshet.
A papírmentes ügyintézés komoly változásokat hozhat.
Szerdától emelkednek az árak.
A munkaerő- és a konténerhiány szülte a helyzetet, és nyár előtt nem várható megoldás.
A Brexit és a koronavírus-járvány rántja ki a pénzt a fuvarozók zsebéből.
A vesztegzár alatt lévő kamionosoknak WC-t, vizet és hamburgert adnak.
Gyakorlatilag este nyolc óra után megszűnik a mozgás.
A furgonnal Ausztriába tartottak, a rendőrség az M7-es autópályán állította meg őket.
Az önköltségi ár alatt fuvarozók balesetveszélyesek lehetnek.
A kamionok számára kifejlesztett elektronikus rendszer most már nálunk is elérhető lesz a fizetős szakaszokon.
A Nikola One el is indult a lejtőn. De csak ott.
Annyival olcsóbbak a románok, hogy a fuvarozók szerint csak csalás állhat a háttérben.
Az új fuvarozási szabályok átmentek az EU Közlekedési Tanácsán. Magyarország nemmel szavazott.
A koronavírus-járvány miatt kialakult torlódások Magyarországon is megnehezítik az áruszállítást.
Bizonyos feltételek mellett a fuvarozóknak nem kell két hétig otthon maradniuk, még akkor sem, ha fertőzött országból jöttek haza.
A kistelepüléseken élő szegények gyakran válnak uzsorások áldozatává, hogy bejuthassanak a városba. És a rendszer működik. Az Abcúg cikke.
A Magyar Közúti Fuvarozók Egyesületének (MKFE) elnöke szerint közös fellépésre van szükség.
A fuvarozók csak a kapacitásaik harmadát tudják kihasználni, a szállodahajók csak Komáromig mennek.
Visszakerül a téma egyeztetésre a testület illetékes szakbizottságához.
A júliusi plenáris ülésen napirendre tűzik, majd szavazásra bocsátják a kérdést.
A munkaerőhiány és az olcsó keleti versenytársak ellen küzdenek a német szállítmányozó cégek.
A témával foglalkozó fideszes EP-képviselő attól tart, hogy a valóságtól elrugaszkodott szabályok fognak születni.
Azt kérik az Európai Bizottságtól, hogy védje meg a keleti tagállamok áruszállítóit a nyugati szabályoktól, amelyek kiszúrnak velük.
A tulajdonát eladta, de tanácsadó marad a fuvarozási kormánybiztos és fuvarozóelnök.
35 év után visszavonul a vállalkozástól az üzletember, lemond az összes tisztségéről is a cégben.
A soroksári erdélyi kamionosok az érdekes intézkedés célpontjai, akik ezerszámra élnek egy panzióban.
És minden utazásról automatikusan készül egy elektronikus számla. Reagált a vádakra a cég.
A taxisok rinyálása és blokádja újra megmutatja, hogy milyen szuper, ha az állam belenyúl a piaci versenybe. Ráadásul ezt ők kérték.
De még nem adták fel a tőzsdés tervet.
Legalább fél évvel, de akár többel is. Az értékeltséggel lehetnek problémák. A cég nem nyilatkozik.
Száz vizsgálatból ötnél találnak valamilyen hibát a navosok. Az elmaradt díjakat is behajtják.
Már 23 ezren jelentkeztek az ingyenes hivatásos sofőrképzésre. Hatezer hely van.
Öt százalékkal is drágíthatnak a fuvarozók, ha a határon nem változik a helyzet.
Több tonna adócsalt termék hagyhatta el az országot. Az ekáer sem szűr ki mindent.
A Waberer's a budapesti tőzsdét választotta.
Kárpótlást és a veszteségeiket okozó szabályok lazítását kérik Brüsszeltől, amíg tart a menekültválság.
Az osztrák határon kialakult helyzet jelentősen megdrágítja a fuvarozást, de van ötletük.
A kormány terve az, hogy rajtuk szedik be a magyar kamionosok képzésnek költségét.
Wáberer György tudja, mi kell a magyar fuvarozóknak, és már azt is, hogy honnan lesz erre pénz.
A németek a magyar fuvarosokkal is megfizettetnék a német minimálbért, a franciák nem engednék a kamionban alvást.
Az NGM a piaci igényekhez igazítja a fuvarozást ellenőrző rendszert.
A fontos határidő eltolódik, de sok változtatás még ismeretlen.