Kigyulladt a hajtómű, kényszerleszállást hajtott végre egy utasszállító Rómában
Egy videófelvételen látható, ahogy a jobb szárny alatti hajtómű lángol.
Egy videófelvételen látható, ahogy a jobb szárny alatti hajtómű lángol.
Vizsgálják a meghibásodás okait.
A repülőn 67 utas és hatfős személyzet tartózkodott, az esetről felvétel készült.
Lángokkal és füsttel terítette be a szerkezetet.
Az alkatrész az egyik szárnynak csapódott.
Az intézkedés hat repülőteret érint.
Ezúttal a hajtómű gyulladt ki.
Egyelőre nem tudni, hogy a férfi mit keresett a gép hajtóművében.
Ijesztő felvételek terjedtek el a füstbe borult utastérről.
Az ismert brit cég nemcsak a luxusautók terén elismert játékos, de úttörő fejlesztései vannak az elektromos légiiparban is.
A texasi reptéri alkalmazott tragédiája nem az első ilyen eset volt.
Rettenetes tragédia történt a repülőtéren.
A gép éppen landolt, amikor a tragédia történt.
Közös gyártásba kezdenek.
Műszaki probléma lépett fel.
Az elektromos hajtásrendszereken magyar mérnökök dolgoznak.
A teszt törlését az indítás előtt a Raptor típusú hajtómű automatikus rendszere idézte elő.
A cég főprofilja egy ideje már a hajtóműgyártás repülőgépekbe, erre pedig nem lesz akkora igény.
A tudósok az 1950-es évek óta dolgoznak azon, hogy a robbanás szolgáltassa az égéshez szükséges nyomást. Mostanra beérni látszik a munkájuk.
A Brit Űrügynökség szerint a 2030-as években már szolgálatba állhatnak az ezekkel felszerelt gépek.
Mi értelme sűrített levegős rakétahajtóművet tenni egy Tesla Roadsterbe, ha az több kárral jár, mint haszonnal?
A gép már bevethető, de a menetteljesítményével gondok vannak, mert a hajtóműve még nincs kész.
A Szuhoj ötödik generációs szuperszonikus vadászbombázója, a PAK-FA 17 percet repült.
Hosszú sikersorozatot tört meg az űripari vállalatnál az új hajtómű robbanása.
Egy lépéssel közelebb került a szűzrepüléshez a világ legnagyobb szárnyfesztávolságú gépe.
Játszottak a mérnökök, amíg az új vezérlőegységre vártak, és felvették az egészet videóra.
Sikeresen teszteltek egy új, költséghatékonyabb hiperszonikus sugárhajtóművet.
12 ezer méter magasságban történt a nagyon ritka eset, a Singapore Airlines gépe szerencsésen landolt.
Még nem tudják, miért gyulladt ki a motor. Az utasok megúszták.
Kész a világ első nyomtatott hajtóműve. Több neves repülőgépgyártót is érdekel a technológia.