A gyenge forint olyat tehet az autópiaccal, amiről kevesen beszélnek
Már biztos, hogy megdől egy rekord.
Már biztos, hogy megdől egy rekord.
Hogyan kerülhetjük el, hogy félrevezessenek?
Egyre népszerűbbek, ám keveset tudni róluk. Milyen hatásuk lesz az autópiacra a kínai elektromos autóknak?
A német használt autók uralják a magyar utakat. A legnépszerűbb modelleknél is gyakori a visszaélés.
Magyarországon a használt autók jelentős részének manipulálták a kilométeróra-állását.
Főleg olcsóbb modellekben és hosszú távban gondolkodnak.
Az importált használt autók számára is fény derült.
Az erősebb autók sofőrjei hajlamosabbak figyelmen kívül hagyni a sebességkorlátozásokat.
Jelentősen nőtt az adatszolgáltató bevétele.
A kényszer löki az öreg járgányok karmaiba honfitársainkat.
Nagyon nem mindegy ár szempontjából, hogy az ország mely részén veszünk használt autót.
Egyedülálló koncepciót kínálnak.
Ennek biztosan nem örülnek az Audi- és Porsche-tulajdonosok.
Árérzékenyek honfitársaink az autópiacon.
Eközben rekordot dönt a használtautó-piac, miközben az árak is konszolidálódnak.
Kevesen tudják, de tetemes bírság, sőt börtön is jár az autópiac egyik legismertebb csalásáért.
Jó hírt kaptak az autóvásárlást tervezők.
Mutatjuk, meddig érdemes várni.
A legtöbben Budapesten vásároltak használt autót.
Fordulópont lehet a használtautó-piacon.
A használtautó-piacon minden, ami túl szépnek néz ki, hogy igaz legyen, az átverés.
Egy használt autót jellemzően 3–8 hét alatt adnak el.
Itt is az infláció és a magas kamatok voltak a mumusok.
Nő a balesetek száma, azonban a magyarok ritkábban okoznak kárt saját autóikban.
Vállalat és bank saját költségen indított akciót a mélypontról való elmozdulás érdekében.
Egy autó hamisított számlálóját idehaza átlagosan 74 786 kilométerrel tekerik vissza.
A magyar történelem egy darabkáját lehet megvásárolni.
Nem könnyű az alku, a gyenge pontokat kell felkutatni.
Kevesen gondolnak azokra a kockázatokra, amiket egy olcsóbb autó rejt.
A tulajdonosváltás átalakulást jelezhet a belföldi e-kereskedelemben.
Egyes járművek még egyáltalán nem is futottak német utakon.
Egyre kevésbé divat külföldről hazahozni a használt autót.
Olyan autót venne, amely a használat alatt növeli értékét? Mutatunk néhányat!
Ahogyan a csalások számának csökkenése sem valószínű a használtautó-piacon.
Jobban vigyáznak rá.
Gyatra első féléves számok születtek.
Nem lehet tudni, hogy pontosan mely külképviseletek érintettek.
Pedig amit a vámon nyernek, a réven elveszíthetik.
A brutális drágulás menet közbeni értéknövekedést eredményezett.
Magyarországon a legolcsóbb használt autók a legkeresettebbek.
A fő sikerterületnek Magyarország bizonyult.
És az árak egyre jobban elszállnak.
A magyarok leginkább az alsó középkategóriás személyautókra mennek rá.
Robbanásszerű az elektromos járművek terjedése, piaci részesedésük azonban továbbra is alacsony.
A legendás humorista két évig használta a kocsit.
Bár kevesebb autó került forgalomba, azok finanszírozása jóval drágább.
Tízből közel hatnál mutathatók ki rejtett sérülések.
Rendkívüli drágulás volt megfigyelhető a piacon.
Korántsem drámai azonban a helyzet.
Három cég érintett.
Növekvő kínálat mellett csökken a kereslet a használtautó-piacon, az árak csökkenése ugyanakkor nem várható.
Nem a virágkorát éli a hazai autópiac, de csalóka a keresletcsökkenésről napvilágot látott adat. Folytatódik az elektromos autók térnyerése.
Tovább öregedett a magyar autóflotta.
Az emberek inkább a használt, idősebb autókat választják.
Korábban már többször is autókereskedőként hivatkozott magára.
De a kereslet visszaesett.
Csökkent a régi autók behozatala, újból már hiány van.
A néhány éves autók ára jelentős mértékben emelkedett.