Milliárdokban mérhető a fővárosi halogatás
Bő egy éve elkaszálták a BKV-s reklámtendert, most viszont már nem ér annyit a reklámfelület.
Bő egy éve elkaszálták a BKV-s reklámtendert, most viszont már nem ér annyit a reklámfelület.
Bármilyen döntést hoz a közlekedési cég, szembemegy valamelyik hatóság határozatával.
Lett győztes, de inkább nem kér belőle a főváros, egységes koncepciót dolgoznak ki az összes budapesti hirdetési felületre. Lehet, hogy ezzel magával is kiszúrt az ellenzék.
Az Álljon meg egy novellára! című kötetben az Index szerzőjének, Haász Jánosnak is olvasható két írása.
Októberig le akarták zavarni a közbeszerzést, de valami miatt nem jött össze. A nyertesről döntő BKV-igazgatóságot a főváros jelöli ki.
4 év után rohamtempóban hirdetnének győztest, amivel egy esetleges új ellenzéki főpolgármester kezét is megköthetnék.
A fülkeháborúban 2004 óta áll vesztésre Budapest, végül egy konkurens reklámcég KO-zta a Mediacontactot.
Idén is lehet novellákat olvasni, miközben a BKV pótlóbuszokat pótló buszaira várunk; az Index főszerkesztő-helyettesének kötekedős novellája 3800-ból került a legjobb 20 közé.
Az ajtaja negyedóra után magától kinyílna, nehogy befészkeljék magukat a hajléktalanok.
Mostantól novellákat is olvasgathatnak a busz- és villamosmegállók váróiban az utazók: a városban kihelyezett szövegeket 2500 pályázó közül választották ki. A legjobb húsz között van az Index főszerkesztő-helyettese is.
Nagy felfordulás lesz a közterületi reklámpiacon a következő években. Az óriásplakát-biznisznek leáldozott, jön az utcabútor.
Miközben az iparág képviselői azt hitték, éppen együttműködnek a kormánnyal, az egy rendelettel letarolta az egész piacot. A kabinet teljesen átszabja a közterületi hirdetés feltételeit.