Először láthatóak együtt a legkülönlegesebb oldtimer autók Magyarországon
Ilyen még tényleg nem volt itthon.
Ilyen még tényleg nem volt itthon.
Ha olcsó autó találkozik drágával, valaki keservesen sírni fog.
Eláruljuk, nem kell majd a tizedikről lelógatni a hosszabbítót, sőt, elvileg nem is szabad.
Vezettük a hibrid Vitarát, mutatunk egy 15 milliós Ladát és egy elképesztő mázlival megúszott balesetet.
Egy gyönyörű és méregerős Alfa, ami könyörtelenül behálóz és egy bácsi, aki 70 évig vezetett jogsi nélkül.
Senna-fesztivál lesz Sao Paulóban, de szarvashibát vétettek a promóposzteren.
Elapadt a pénzcsap, a Forma-1 legellentmondásosabb, de biztosan legbalhésabb figurája autó nélkül maradt. Nagydíjat nyert ütközőbajnok köszön el. Nem volt őstehetség, de kihozta magából a maximumot, sőt.
A Renault-főnök szerint hiába írtak alá bármit is, egyáltalán nincs biztos helyük a csapatnál.
Visszatért a Renault.
Az RBR-balhé megoldásáról is szót ejtett a főnök.
De miért nyitogatja miattuk folyamatosan a tárcáját a góré?
Szekuritisok védik az ajtókat, hogy ne tudjanak bejutni.
Elkelt az utolsó jónak tűnő hely is a következő évre.
Tényleg eltűnhet csapat az F1-ből, de ne lepődjünk meg, ha nem a Red Bull Racing lesz az.
Grosjean hálás az F1 biztonságáért. Lehet is.
Az új F1-csapat bejelentette első pilótáját.
Épp mielőtt megindult volna a csődeljárás.
Szuzukában kizárták a csapatot a pályáról.
Újra gyári csapata lesz a Renault-nak, miután visszaveszik az istállót, amit négy éve a Lotusnak adtak át. A nagy visszatérés azonban zűrzavart hozhat: a Red Bull menekülne tőlük a gyenge teljesítmény miatt. Lehet, hogy a franciáknak egy évig a Mercedes-motorral kell majd versenyezniük a Renault név alatt.
A Lotus-szerelő nem sérült meg komolyan.
A barcelonai F1 szabadedzésén. Személyi sérülés nem történt.
A Lotus-pilótanő szerint férfitársai féltékenyek.
Susie Wolff után Jordan Carmá a második nő idén a Forma-1-ben. Mindketten csak tesztelnek.
A csapat állítólag nem saját akaratából vár ki új kocsija bemutatásával és hagyja ki az első tesztet.