Milliókkal károsították meg a Maroon 5 frontemberét
Az énekes pert indított az ügyben, mivel átszámítva közel 360 millió forinttal rövidítették meg.
Az énekes pert indított az ügyben, mivel átszámítva közel 360 millió forinttal rövidítették meg.
Az olasz márka külön rendelésre egyedi autókat is építeni fog.
A cég elektromobilitásért felelős vezetője szerint az autóik úgyis élettartamuk jelentős részét leparkolva töltik.
Kemény kihívói vannak, de az olaszok hagyományosan érzik a tüzet és a stílust. Mennyi jutott belőle az új hobbiterepjárójukba?
A jótékonysági célra készült Barbie Maserati Grecale-nál feltűnőbb SUV-t keresve sem találsz
A nyitott Maserati szupersportautóban nincs büntetés, csak jutalom.
Van szép új GranTurismo, benzines és elektromos is, de persze a korábbiak sem kutyák.
Létezhet olyan autó, ami a gumikból és a fékekből sem bocsát ki semmi károsat? És hogyan működik a gyalogoslégzsák?
550 lóerő benzinből, vagy a kerekeknél mérve 760 lóerő elektromosságból. Az új Maserati GranTurismo két véglete.
A csak versenypályán használható, 740 lóerős és 1250 kilós szörnyeteg nagyon egyedi csemegének ígérkezik.
Világfájdalom a BMW-től, pénzt talicskázó kínaiak, és praktikus jótanács ronda sérülések ellen. Itt a Totalcar Híradó első adása!
1200 lóerőt csomagoltak az új GranTurismo Folgoréba, amit immár álcázás nélkül is láthatunk.
Itthon is bemutatkozott a Porsche Macan kihívójának szánt Maserati Grecale. Akad, ami miatt kezdhetik vakargatni a fejüket a zuffenhauseni mérnökök.
A motorra és a váltóra vonatkozhat a kiterjesztett garancia. Elegáns lépés a sztereotípiákkal szemben.
Aukción az összesen 125 db-os szériában készült Maserati Ghibli Spyder prototípusa
Egy remek Peugeot, egy Volkswagen váratlanul sok kerékkel, méregerős villanyautók és az ultrahangos tisztítás titkai. Totalcar Híradó.
Az MC20 újabb változata nyitható kemény tetőt kapott, és a legnagyobb jelvényt, amit autó eddig a hátán hordott.
Jelentős károkat okozott a műemlékben, a rendőrök elfogták.
Ránézésre egy nem túl karakteres modellfrissítésnek tűnik, de konkrétumok egyelőre nem hangzottak el.
Műszaki értelemben egy erősebb Alfa Romeo Stelvio lesz a Maserati új alapmodellje, ami nem csoda, hisz együtt készül a két típus.
A Škoda Kodiaq csúcsváltozata teszten, a legtakarékosabb autók egy cikkben és különböző BMW-k egymás ellen. Totalcar Híradó.
Minden modellből készül majd teljesen elektromos változat a Maseratinál.
Fejtegetés az üzemanyagárakról, megemlékezés a 75 éves Ferrariról és egy öregedő Honda. Totalcar Híradó.
A Grecale létezése jó ideje nem titok, sőt, álcázva már a gyáriak is megmutatták, egyes részleteivel viszont most találkozhatunk először.
Egyelőre feltételesen bólintottak rá Elon Musk üzemére, de mutatunk egy Maseratit, amit viszont feltétlenül hazavinnénk.
A dízelt megölték, kellett valami. És az olaszoknak volt egy jó ötlete azoknak, akik tudják mi az, hogy Maserati, de azt még nem, mi az a V8. Titkos Maserati-videó a TC fiókjából!
Március végén a Grecale szabadidő-autóval a Maserati beszáll a legnépszerűbb kategóriába.
Ez év végétől, a következő, 2022-23-as szezontól száll versenybe a márka.
Bátor a Maserati, hogy alapmotorral odaadja a hatalmas és drága Levantét. De nem is a négyhengeres turbóval van igazából gond.
A Buran tanulmány mellett a Levante egyszerre tűnik könnyednek, sportosnak és elegánsnak.
A két éve bemutatott, középmotoros MC20-as kabrió változatáról tett közzé álcázott képeket az olasz gyártó.
Nyers és haragos, finom és kezes egyszerre a Maserati Shamal, amiben csak egy tényező a ritkasága, mert a biturbó V8 izomból tanít meg élvezni az életet.
Az MC20 motorja már saját fejlesztés, de a jelek szerint egy régebbi, hibás alkatrész miatt tűzveszélyes.
A Maserati még a nagy utazó autók között is külön kategória. Nem gondolnánk? Pedig könnyen lehet, hogy így van.
Jövő tavaszra halasztják az eseményt, az ok itt is a félvezetőhiány.
Már a beszerzés idején nagy volt a felháborodás. Most kiárulják az alig használt flottát, persze nagy bukással.
A Maserati Biturbo olyan rossz hírű, hogy azt hihetnénk, rég elásták az összeset. Annál nagyobb csodát éltünk, mikor hármat is vezettünk egy napon!
A legutóbbi Parkoló Parádén csodás autók mellett szlalomverseny is volt, így teljesen legálisan telt meg motorüvöltéssel és gumifüsttel a levegő!
A Parkoló Parádé az a csoda, amire nem lehet ráunni - újra és újra elvarázsolnak addig sosem látott kocsicsodák és régi barátok.
Majd 50 éve épített a Citroën és a Michelin közös prototípust, hogy kiderítse a választ. A karosszéria egy SM, a motor Maserati.
Ami hibrid, az ugye takarékos, ami takarékos, az nem megy, ami nem megy... az hogy lenne Maserati?! Röviden: ez Maserati, nyugi!
Ránézel, és elönt a szépsége, látod az alatta kanyargó szerpentineket, és tudod, hogy ezekből a kipufogókból zene szól.
A jelenlegi csúcsmodelljük arculatát kapja meg a következő GT, emellett brutális villanyhajtást is ígérnek hozzá.
Ezúttal élesek a fotók, bár a prototípus részleteit még mindig álcafólia fedi.
A Maserati tudatosan kerüli a hibrideket: a 621 lóerős V6-os mellől nem hiányzik a villany.
Mi van, Levante, beszorultál? Nem, a francba, hidat szállítok, nem látod?
Kevesen látják szépnek, talán annál is kevesebben jónak, de a Maserati Shamal akkora karakter, hogy vágyom rá.
A Grecale nevű típusról maga a gyár közölt képeket, bár a minőség egyelőre elég vacak, nyilván nem véletlenül.
András rendszeresen öltöztet sportkocsikat más márkák dizájnjába, most a Maserati friss modellje esett áldozatául.
Az Alfa Romeo Stelvio alapjaira épül az új típus, amelyet a Maserati slágermodelljének szánnak.
Az MC20 egyértelműen a márka valaha volt legdurvább gépe, és nem csak benzinmotorral tervezik gyártani.
A középmotoros MC20 ma késő este mutatkozik be, de már most megcsodálható néhány kiszivárgott képen.
Az utcára és versenyre szánt modellekből összesen 62 példány készült.
A teljesítmény és a gyorsulás papíron nem rossz, ahogy a fogyasztás sem, de azért szokni kell a típusjelzést: Ghibli Hybrid.
Az új biturbó hathengeres 200 lóerő felett ad le literenként, és tele van érdekes megoldásokkal.
Egy saját fejlesztésű V6-os lesz az új csúcsmotor bőven 500 lóerő feletti teljesítménnyel.
A nemrég elhunyt legendás versenyző Maseratikkal elért sikereit, és legnagyobb bukását idézik fel az új gyári fotók.
Még csak azt árulták el, mi lesz a májusban érkező újdonság neve, de már ez is arra utal, hogy valami nagyon gyors készül.