Maserati dizájner: képernyők nélkül egy régi 747-esének tűnne az autók műszerfala
Szerinte a józan középút lehet a megoldás: éljenek végre békében a gombok és az érintőkijelzők.
Szerinte a józan középút lehet a megoldás: éljenek végre békében a gombok és az érintőkijelzők.
Azt tervezik, hogy 2028-ban már csak elektromos autóik lesznek a palettán.
Finom vonalvezetésű, jól felszerelt elegáns kabrió, ami nagyon erős és ezért istentelenül megy.
A mester nevéhez fűződnek a legszebb Lamborghinik, Maseratik, sőt, még az első 5-ös BMW is.
Itt a tavasz, kész is az olaszok legújabb 2+2-es GT-je. A GranTurismo után nyitható tetővel, háromliteres hathengeressel, két turbóval.
Akkora erejű volt az ütközés, hogy az autó hátulja méterekkel odébb hevert, mint az eleje.
Ezt a Quattroportét ráadásul olasz F1-es futamokon használták.
A rendőrség számítása szerint két autó egyenként 38 millió forint értékűek.
A limitált kiadású 33 Stradale valójában egy Maserati MC20 a Carozzeria Touring Superleggera karbon karosszériája alatt.
Felismered őket, egy-egy részletből?
Vajon hová húzzák fel azt a duplaturbós V6-ot?
A futballikont a márka klasszikus autói iránti rajongása ihlette meg.
Ezek az autók nagy dobásnak indultak, de a vevők ezt máshogy látták.
Megvannak az árak a két benzineshez és az elektromos verzióhoz is, bár 380 forintos euróval számolva ki tudja, meddig.
Mr. Palmen negyven éve egy sárga Lancia B20-szal kezdte, a gyűjteménye pedig nagyrészt titok maradt, egészen mostanáig.
Az énekes pert indított az ügyben, mivel átszámítva közel 360 millió forinttal rövidítették meg.
Az olasz márka külön rendelésre egyedi autókat is építeni fog.
A cég elektromobilitásért felelős vezetője szerint az autóik úgyis élettartamuk jelentős részét leparkolva töltik.
Kemény kihívói vannak, de az olaszok hagyományosan érzik a tüzet és a stílust. Mennyi jutott belőle az új hobbiterepjárójukba?
A jótékonysági célra készült Barbie Maserati Grecale-nál feltűnőbb SUV-t keresve sem találsz
A nyitott Maserati szupersportautóban nincs büntetés, csak jutalom.
Van szép új GranTurismo, benzines és elektromos is, de persze a korábbiak sem kutyák.
Létezhet olyan autó, ami a gumikból és a fékekből sem bocsát ki semmi károsat? És hogyan működik a gyalogoslégzsák?
550 lóerő benzinből, vagy a kerekeknél mérve 760 lóerő elektromosságból. Az új Maserati GranTurismo két véglete.
A csak versenypályán használható, 740 lóerős és 1250 kilós szörnyeteg nagyon egyedi csemegének ígérkezik.
Világfájdalom a BMW-től, pénzt talicskázó kínaiak, és praktikus jótanács ronda sérülések ellen. Itt a Totalcar Híradó első adása!
1200 lóerőt csomagoltak az új GranTurismo Folgoréba, amit immár álcázás nélkül is láthatunk.
Itthon is bemutatkozott a Porsche Macan kihívójának szánt Maserati Grecale. Akad, ami miatt kezdhetik vakargatni a fejüket a zuffenhauseni mérnökök.
A motorra és a váltóra vonatkozhat a kiterjesztett garancia. Elegáns lépés a sztereotípiákkal szemben.
Aukción az összesen 125 db-os szériában készült Maserati Ghibli Spyder prototípusa
Egy remek Peugeot, egy Volkswagen váratlanul sok kerékkel, méregerős villanyautók és az ultrahangos tisztítás titkai. Totalcar Híradó.
Az MC20 újabb változata nyitható kemény tetőt kapott, és a legnagyobb jelvényt, amit autó eddig a hátán hordott.
Jelentős károkat okozott a műemlékben, a rendőrök elfogták.
Ránézésre egy nem túl karakteres modellfrissítésnek tűnik, de konkrétumok egyelőre nem hangzottak el.
Műszaki értelemben egy erősebb Alfa Romeo Stelvio lesz a Maserati új alapmodellje, ami nem csoda, hisz együtt készül a két típus.
A Škoda Kodiaq csúcsváltozata teszten, a legtakarékosabb autók egy cikkben és különböző BMW-k egymás ellen. Totalcar Híradó.
Minden modellből készül majd teljesen elektromos változat a Maseratinál.
Fejtegetés az üzemanyagárakról, megemlékezés a 75 éves Ferrariról és egy öregedő Honda. Totalcar Híradó.
A Grecale létezése jó ideje nem titok, sőt, álcázva már a gyáriak is megmutatták, egyes részleteivel viszont most találkozhatunk először.
Egyelőre feltételesen bólintottak rá Elon Musk üzemére, de mutatunk egy Maseratit, amit viszont feltétlenül hazavinnénk.
A dízelt megölték, kellett valami. És az olaszoknak volt egy jó ötlete azoknak, akik tudják mi az, hogy Maserati, de azt még nem, mi az a V8. Titkos Maserati-videó a TC fiókjából!
Március végén a Grecale szabadidő-autóval a Maserati beszáll a legnépszerűbb kategóriába.
Ez év végétől, a következő, 2022-23-as szezontól száll versenybe a márka.
Bátor a Maserati, hogy alapmotorral odaadja a hatalmas és drága Levantét. De nem is a négyhengeres turbóval van igazából gond.
A Buran tanulmány mellett a Levante egyszerre tűnik könnyednek, sportosnak és elegánsnak.
A két éve bemutatott, középmotoros MC20-as kabrió változatáról tett közzé álcázott képeket az olasz gyártó.
Nyers és haragos, finom és kezes egyszerre a Maserati Shamal, amiben csak egy tényező a ritkasága, mert a biturbó V8 izomból tanít meg élvezni az életet.
Az MC20 motorja már saját fejlesztés, de a jelek szerint egy régebbi, hibás alkatrész miatt tűzveszélyes.
A Maserati még a nagy utazó autók között is külön kategória. Nem gondolnánk? Pedig könnyen lehet, hogy így van.
Jövő tavaszra halasztják az eseményt, az ok itt is a félvezetőhiány.
Már a beszerzés idején nagy volt a felháborodás. Most kiárulják az alig használt flottát, persze nagy bukással.
A Maserati Biturbo olyan rossz hírű, hogy azt hihetnénk, rég elásták az összeset. Annál nagyobb csodát éltünk, mikor hármat is vezettünk egy napon!
A legutóbbi Parkoló Parádén csodás autók mellett szlalomverseny is volt, így teljesen legálisan telt meg motorüvöltéssel és gumifüsttel a levegő!
A Parkoló Parádé az a csoda, amire nem lehet ráunni - újra és újra elvarázsolnak addig sosem látott kocsicsodák és régi barátok.
Majd 50 éve épített a Citroën és a Michelin közös prototípust, hogy kiderítse a választ. A karosszéria egy SM, a motor Maserati.
Ami hibrid, az ugye takarékos, ami takarékos, az nem megy, ami nem megy... az hogy lenne Maserati?! Röviden: ez Maserati, nyugi!
Ránézel, és elönt a szépsége, látod az alatta kanyargó szerpentineket, és tudod, hogy ezekből a kipufogókból zene szól.