Kihozták a fészerből, amit a háborúból mentettek, és elkezdték keresni hol versenyezzenek
Szászország második legnagyobb városába zarándokoltunk el egy oldtimer motorversenyért.
Szászország második legnagyobb városába zarándokoltunk el egy oldtimer motorversenyért.
A versenyző 4-5 évesen kapta az első kismotorját, és 9 évesen már versenyzett.
A fiatalember addig nem tekinthető halottnak, míg a szíve ver.
A 12-szeres bajnok magyar motorversenyző csapata szerint megjósolhatatlan, hogy életben marad-e.
A verseny 1907 óta íródó történetében csak 1982-ben nem halt meg senki.
A Le Mans-i huszonnégy órásba oltott Woodstock akkora buli, hogy a fal adja a másikat: kőkemény verseny, hatalmas fesztivál és kihagyhatatlan cimbizés.
A 2022-es TT továbbra sem a legszebb arcát mutatja, újabb halálesetek és rendkívül változékony időjárás az idei versenyhét legfőbb jellemzője.
Márquez karját két év alatt negyedszer kellett műteni, sorozatban a harmadik idénye megy rá.
A hétvégi MotoGP-teszten nem véletlenül panaszkodtak a versenyzők, úgy tűnik, az üzemeltető lép az ügyben.
A közelmúltban bekövetkezett tragédiákra reagálni kellett, az intézkedéseket több lépcsőben vezetik be.
Ha valamin nem változtatnak, nincs jövője a motorversenyzésnek.
Mindegy, melyik kategória, melyik korosztály, PW50-től a MotoGP-ig egy igazság van: a verseny szent és mindennél fontosabb.
A Battle of Baggers-re oldaldobozos túracruiserrel lehetett nevezni. Nem túlzok, fantasztikus volt.
A 20 éves indonéz versenyző, Afridza Munandar Szepangban szenvedett halálos bukást.
A német gyorsaságimotoros-bajnokságban nyert a Suzuki Cupban a 18 éves versenyző.
Joan Mirt mentőhelikopter vitte kórházba a brnói pályáról.
Szerettek veszélyesen élni, és ez sikerült is nekik.
Egy másik motorral ütközött. Próbálták újraéleszteni, de nem tudták megmenteni.
Elszabadultak az indulatok a brit Superbike-bajnokság szombati futamán.
Idén is meghalt egy motoros, már a 259. a világ leghalálosabb versenypályáján, az Isle of Man TT-nek is helyt adó Snaefell Mountain Course-on. Hiába az életveszély, a versenyzők hallani sem akarnak a versenyek betiltásáról.
Daley Mathison az Isle of Man TT Superbike-futamán vesztette életét, ő a pálya 259. áldozata.
A baleset a verseny utolsó körében történt, amikor az egyik motoros fékezés nélkül elgázolta a férfit.
Abszurd akció egy Costa Rica-i motorversenyen.
50-nél is többen indultak az amerikai futamon.
Egy lökésért törlesztett Fenati, azonnal kizárták. Nem ez volt az első mocskos húzása.
A Honda Endurance Racing csapata csodát tett az endurance-vb-futamon.
217,988 km/h-s átlagsebességével az Isle of Man TT a leggyorsabb közúti versenye.
Peter Hickman 8 másodpercet javott az Isle of Man TT legjobb köridején.
Adam Lyon második versenyén halt meg a 2018-as Isle of Man TT-n.
Dan Kneen a 2018-as Isle of Man TT első idei, összesen 256. versenyzői áldozata.
2019-ben, 18 indulóval jön a világkupa.
Hetven éve született Drapál János, a magyar motorversenyzés legnagyobb alakja. Az első magyar vb-futamgyőzte szerencsétlensége és hazaszeretete miatt nem lett gyári versenyző, és talán világbajnok. 37 évesen, egy pöstényi futamon vesztette életét.
18 motorral indítják majd géposztályt.
Nehéz megmondani, hogy a finnek utcai versenye, vagy az utána elszabaduló parti volt a súlyosabb. Megünnepelték, hogy senki nem halt meg a szakadó esőben.
Jogosítványa nincs, de a világbajnokságon már jól ismerik. Versenyzésről, tanulásról és kapzsiságról beszélgettünk.
Rossit büntették a Márquezzel történt ütközés miatt, Valenciában az utolsó helyről kezd majd.
Felakadt a gáz a Hondán.
Motorhiba okozott hatalmas balesetet az első körben, az egyikükön versenyzőtársa hajtott át.
Azonban igen érdekes versenygép is befért a legjobbak közé az idei Pikes Peaken.
Aztán minden idők legfurcsább befutóját hozta össze a Moto3 hollandiai futamán.
John McGuinness a versenyzésről, vizelési szokásokról, és arról, hogy mennyire fájdalmas egy kör a TT-n.
Átverte a nácikat, az oroszokat és a halált. Világháború az akkor tizenöt éves motorrajongó Károly bácsi szemével. Harmadik rész.
Az első Puchomnak olyan hangja volt, hogy ment a kurva anyjába mindenki – meséli a 85 éves Herl Károly, aki a háborúból visszamaradt roncsokból kezdte az motorépítést. Jogsi és rendszám nélkül száguldozott – de miért volt nehéz dolga, ha csajozni akart? II. rész
Ha ön is kíváncsi arra, miként száguldanak versenymotorok elképesztő sebességgel a Kínai Népköztársaság utcáin, semmiképp ne hagyja figyelmen kívül a videót.
A magyar versenyző szenzációs eredményt ért el a bemelegítésen, második lett. A futamra aztán felszáradt a pálya, de Bitter így is jól szerepelt.
A német páros a sachsenringi futam időmérőjén sodródott ki egy kanyarban.