Minden idők legemlékezetesebb magyar reklámjai
Skála Kópé, Hurka Gyurka, Dobó Kata és a Pepsi: ezek a legjobb magyar retró reklámok a '80-as, '90-es évekből.
Skála Kópé, Hurka Gyurka, Dobó Kata és a Pepsi: ezek a legjobb magyar retró reklámok a '80-as, '90-es évekből.
Te melyiket szereted? Csukott szemmel is felismered kedvenced? Akkor jó katona vagy a kólaháborúban!
Ma lenne 64 éves a pop királya.
Indokolták a lépést.
Az ismert és sikeres márkanevek eredete legtöbbször nagyon egyszerű képzettársításon alapul: ismerd meg te is a háttérsztorikat!
Válasz a Coca-Cola Starlightjára.
A Pepsi és a szovjet kormány közötti megállapodás részeként a cég leselejtezett hadihajókat kapott az üdítőért cserébe.
Új távlatok.
Új nevet és logót kap a népszerű élelmiszermárka, a gyártó el szeretné kerülni a rasszizmus vádját.
1998-ban, 2018-ban, és 2020-ban is felkérte őt a márka.
41 millió forintnyi rúpiát követelnek minden gazdától, aki a Pepsi krumpliját termesztette.
Csillagok helyett már az égen is reklámokat lehet majd nézni. A trükk: egy csomó apró műhold.
Viccből ajánlották fel egy reklámban, de volt, aki komolyan vette, a kibontakozó pert pedig azóta is emlegetik.
Durva? Ez már felér egy kínzással? Nehéz megmondani.
Ezzel megszületett a kamikaze marketing műfaja, amivel simán kinyírtak egy félmilliárd dolláros bizniszt.
Ha piacképes a dolog, akkor jöhet a zöld Pepsi Kanadában, és az USA néhány államában.
Ki ne tudná folytatni a kérdést? Dobó Kata szexiskedése mellett a Sziget Fesztivál első aranykorát és egy legendás zenei magazint is ugyanannak az üdítőnek köszönhetünk. A kilencvenes évekről kérdeztük annak a Pepsi generációnak tagjait.
Balogh Leventéék lettek így a magyar üdítőkirályok, a legnagyobb szereplők a piacon.
A pop királya egy Pepsi-reklámban vezette a fekete Ferrarit, amely most kalapács alá kerül.
A nemváltáson átesett híresség arról is beszélt egy interjúban, hogy már 2 éve nem beszélnek Khloé Kardashiannel.
Sőt, a magánélete is eléggé rendben van.
Mindössze egy sablon emailről van szó, de elég rossz kifejezést használtak benne.
A 21 éves modell is ott lesz a fesztiválon, ahol csak arról nem fog beszélni, amiről biztosan megkérdeznék.
Szerinte sokkal inkább az ügynökségét kellene hibáztatni mindezért.
Fél, hogy nevetségessé válik, hogy emiatt nem tud majd dolgozni.
Mellényúlás tekintetében rajt-cél győzelmet aratott a Pepsi, és ezt ki is használták a netes népművészek.
Globális üzenetet akartak közvetíteni a békéről, de elhibázták. Kendall Jennertől, a főszereplőtől is bocsánatot kértek.
Kendall Jenner kiborult, a cég pedig megtört, és inkább visszavonta a hirdetést.
Mégis mit akart ezzel elérni a Pepsi?
Nem lesz többé Coke Zero a magyar multiplexekben, helyette a Pepsi Twisttel kell beérni.
Durva következményekkel járt a félresikerült nyereményakció.
Durva következményekkel járt a félresikerült nyereményakció.
És megpróbálták eladni a Pepsinek, de ők szóltak a Coca-Colának. A Coca-Cola meg az FBI-nak.
Július 11-től már kapható lesz Kanadában a 90-es évek egyik legikonikusabb idítője.
Emlékszik, amikor még nagykanállal zabáltuk az italport, mégse voltunk soha betegek, mert volt szeretet? Akkor szavazzon.
Kukoricaföldeken dolgozó kisvárosi lányból lett ünnepelt szupermodell. A MILF a szomszédból nemrég azt ígérte, ötvenedik születésnapjára visszavonul, aztán mégsem tette.
Sokallják a GVH-bírságot a beígért világítós labdák miatt.
Azt ígérték, garantált ajándék a focilabda, de az apró betűs részben már csak "a készlet erejéig" szólt az ajánlat, ráadásul a labda idő előtt el is fogyott.
Hiába tették oda csillaggal, hogy csak a készlet erejéig szól az ajánlat, a reklámban garantált labdát ígértek.
Tőkepótlásra és leépítésre is szükség volt a komolyabb veszteségek miatt.
A Pepsi rossz nyerőszámot hirdetett ki, 800 ezren jelentkeztek a nyerő kupakkal az egymilliós fődíjért - így kezdődött ki a Fülöp-szigeteki kólalázadás.
Amikor az oroszok már nem tudtak vodkával fizetni a kóláért, hozzácsaptak 17 tengeralattjárót, 10 olajtankert és 3 hadihajót.
A cég egyre gyengébben teljesít nálunk, a Coca-Cola már hatszor akkora. Leépítések lesznek.
Tizenhat kólát szenvedtünk végig, hogy kiderüljön , valós-e a Coca reklámja. Nem csalódtunk!
És pezseg is. Persze hol máshol árusítanak ilyet, mint Japánban.
Színészt rémiszt halálra kaszkadőr a neten vírusként terjedő reklámban. De ettől még nagyon vicces.