Így kell tönkretenni egy Queen-dalt másfél percben
A Pepsi újra elővette az ikonikus reklámot, de ezúttal kissé más lett az eredmény.
A Pepsi újra elővette az ikonikus reklámot, de ezúttal kissé más lett az eredmény.
Több európai országot érint a döntés.
New York állam indított eljárást a cég ellen.
Jövőre összecsapnak a buborékok – jön a magyarországi kóla El Clásico.
Hazai gyártósorról fog legördülni az ikonikus ital.
A világ egyik legmodernebb palackozóját is megvásárolták már.
A beruházás 2,8 milliárd forintból valósult meg.
A modern, új logót a fogyasztók kollektív tudata inspirálta.
A gazdasági bizonytalanság állhat a döntés hátterében.
Ma lenne 64 éves a pop királya.
Indokolták a lépést.
Válasz a Coca-Cola Starlightjára.
Új távlatok.
Új nevet és logót kap a népszerű élelmiszermárka, a gyártó el szeretné kerülni a rasszizmus vádját.
41 millió forintnyi rúpiát követelnek minden gazdától, aki a Pepsi krumpliját termesztette.
Csillagok helyett már az égen is reklámokat lehet majd nézni. A trükk: egy csomó apró műhold.
Viccből ajánlották fel egy reklámban, de volt, aki komolyan vette, a kibontakozó pert pedig azóta is emlegetik.
Ezzel megszületett a kamikaze marketing műfaja, amivel simán kinyírtak egy félmilliárd dolláros bizniszt.
Ha piacképes a dolog, akkor jöhet a zöld Pepsi Kanadában, és az USA néhány államában.
Ki ne tudná folytatni a kérdést? Dobó Kata szexiskedése mellett a Sziget Fesztivál első aranykorát és egy legendás zenei magazint is ugyanannak az üdítőnek köszönhetünk. A kilencvenes évekről kérdeztük annak a Pepsi generációnak tagjait.
Balogh Leventéék lettek így a magyar üdítőkirályok, a legnagyobb szereplők a piacon.
Globális üzenetet akartak közvetíteni a békéről, de elhibázták. Kendall Jennertől, a főszereplőtől is bocsánatot kértek.
Nem lesz többé Coke Zero a magyar multiplexekben, helyette a Pepsi Twisttel kell beérni.
És megpróbálták eladni a Pepsinek, de ők szóltak a Coca-Colának. A Coca-Cola meg az FBI-nak.
Emlékszik, amikor még nagykanállal zabáltuk az italport, mégse voltunk soha betegek, mert volt szeretet? Akkor szavazzon.
Kukoricaföldeken dolgozó kisvárosi lányból lett ünnepelt szupermodell. A MILF a szomszédból nemrég azt ígérte, ötvenedik születésnapjára visszavonul, aztán mégsem tette.
Sokallják a GVH-bírságot a beígért világítós labdák miatt.
Hiába tették oda csillaggal, hogy csak a készlet erejéig szól az ajánlat, a reklámban garantált labdát ígértek.
Tőkepótlásra és leépítésre is szükség volt a komolyabb veszteségek miatt.
A Pepsi rossz nyerőszámot hirdetett ki, 800 ezren jelentkeztek a nyerő kupakkal az egymilliós fődíjért - így kezdődött ki a Fülöp-szigeteki kólalázadás.