Kiderült, jövőre mennyi sprintfutam lesz az F1-ben
A pontozáson is változtatni fognak.
A pontozáson is változtatni fognak.
Aldo Costa bárhova ment a Forma-1-en belül, ott villámgyorsan jöttek a sikerek. A mérnök a 2000-es években Schumacherrel domináló Ferraritól egyből a 2010-es éveket uraló Mercedeshez ment. 199 futamot nyertek az autóival, egybe ő maga is beült, és sosem volt annál boldogabb.
Ha ázsiai és amerikai versenyeket el kell halasztani.
Összeszedtük, mit lehet eddig tudni a koronavírus-járvány által megtépázott Forma-1-es szezon lebonyolításáról. A szezonnyitónak kinevezett Osztrák Nagydíjon teljes izoláció és folyamatos tesztelés jöhet, ősszel viszont erőltetett menetre kényszerülhet a mezőny, hogy meglegyen a kellő számú verseny.
Sikerült megállapodniuk a tervezett 175 millió dolláros költséghatár további csökkentéséről.
A Forma-1 sportigazgatója, Ross Brawn azt kutatja, lehet-e zárt kapus versenyt rendezni.
R. Brawn szerint nem lesz rend a Ferrarinál, ha valaki nem vállalja a felelősséget az ütközésért.
Több futamon is jöhet a fordított rajtrácsos kísérletezés, mondta Ross Brawn.
A Ferrari csapatfőnöke kotyogta el a változás tervét.
Schumacher családja nyilvánosságra hozta a sztár utolsó interjúját, 2013-ból.
Kevesebb szabadedzés = jobb futam?
Remekül néz ki az F1 jövője a Liberty Media által kiadott képeken. Valójában azonban nagyjából csak annyit érnek, mint a Duna Aréna első, impozáns tervrajzai.
Változtatna az időmérőn is, és az első 15 helyen végző pilótának adna pontot.
Veszélyben az esernyőtartó lányok. Ön szerint?
A Merci megszenvedett a leggyengébb kocsikkal is Mexikóban: az idei kocsik alapból kényesek a turbulenciára, a 2200 méter csak tetézte a bajt.
Felvázolták az új motorszabályokat.
Először meg akarták tartani a 86 éves F1-főnököt.
Sok a szürkezóna a 2017-es szabályokban, az új sportfőnök rendet vágna a melléktermékek között.
Az FIA-elnök megdönthetetlen érvvel támad.
Fejébe vette, hogy változtat rajta.
NASCAR-os megoldással, de működhetne Ross Brawn szerint. Annyi lehet az ingyen lekörözésnek.
Egy nagy szövetségest már szereztek is, melléjük állt a McLaren.
Tetszik neki, amit a Leicester csinált, ilyen irányba fordítaná a Forma-1-et is, szembefordulva a 66 éves hagyományokkal. Kivitelezhető? És fog tetszeni a népnek? Az első ötletek az F1 új agyától.
Két lényeges előírás is változik.
Negyven év után, kényszerből hagyja ott a Forma–1 vezetését a sorozatot naggyá tevő Bernie Ecclestone. A 86 éves üzletember zsenije vitathatatlan, de az is, hogy a váltás elkerülhetetlen. Az eddigi vezér munkáját hárman veszik majd át, de jó kezekbe került-e az F1?
Ferraris exfőnöke beszélt a pilótáról.
A McLarennek nemet mondott, más poszt érdekli.
Ross Brawn végre elárulta, miért hagyta ott a Mercit.
Schumacher exfőnöke nyugdíjban van, de megfűznék.
Volt főnöke többször vizitált a bajnoknál.