Oroszország a szépségipar egyik kulcsfontosságú piaca.
Lányaiban is próbálja tartani a lelket.
Kiderült, mekkora a szakadék a fővárosi és a vidéki szalonok árképzése között.
Körömlakkokkal és szérumokkal kezd.
A szépségipari vállalkozások 10 százaléka nem élte túl a járványt.
A szolgáltató szektorban dolgozók szerint ismét élhetőbbé válnak a mindennapok a vendégeiknek.
Ön megszavazná nekik?
Az ujgurszürőt fejlesztő cég új programja megmondja Önnek, mit kellene csinálnia az arcával.
Az 1920-as évek hedonizmusát vetíti előre a szépségipari óriáscég.
Megtévesztő reklámnak számít a digitális szűrők használata a szépségipari termékek népszerűsítésénél.
A mobiltelefonok kamerái és a filterek diktálják, mitől lesz valaki szép. Egyre fiatalabbak vetik alá magukat szépészeti beavatkozásnak, majd utána is filtereket használnak. Az Instagram az új szépségipar motorja.
A jövőben minden bőrszínt egyformának szépnek tartanak majd.
A Kylie-kozmetikumok alapítója a Forbes szerint manipulált adatokkal került fel a lap dollármilliárdosokat gyűjtő listájára.