Véget ér egy korszak: 90 ezer magyar háztartásban szűnik meg az óraleolvasás
Az óraleolvasást felváltó új rendszertől azt remélik, hogy szabályozhatóbb és biztonságosabb lesz.
Az óraleolvasást felváltó új rendszertől azt remélik, hogy szabályozhatóbb és biztonságosabb lesz.
Új merőket szerelnek fel, ami szükségtelenné teszi a hagyományos óraleolvasást.
Zuffenhausenben már az Euro 7-es szabványra készítik a meglévő blokkjukat.
A következő hetekben bármikor szükség lehet a számlára.
Meglepő adatokat közölt az unió statisztika hivatala.
2030-ra energiatárolóként egyenlítik ki a megújuló energiák hullámzását.
A fogyasztók szerint a szolgáltatók ki akarják játszani az árkorlátozásról szóló intézkedéseket.
Egy hajszálnyival jobb a helyzet, de így is baj van.
Kiderült, hogyan lehet a tésztafőzéssel jelentős energiát és pénz spórolni.
A kormányfő kiadásai is megnőttek.
Több alternatív lehetőség is létezik az energia olcsóbb és hatékonyabb kihasználására.
Kiderült, hol változtak a legnagyobb mértékben a gázárak az Európai Unió országaiban.
Évtizedek óta működő vendéglátóhelyek zárnak be.
Figyelmeztetett az áramszolgáltató társaság.
Ők így harcolnak a magas számlák ellen.
Honnan jön az áram? Mióta ismerjük? Mi a története? Ebből a cikkből kiderül!
A támogatást 2024 nyaráig tervezik fenntartani.
Magyarországon is csökkenhet a termelés az energiaválság miatt.
Szeptembertől minden megváltozik.
Egyre nehezebb hozzájutni az elektromos autókhoz is.
A zenész szerint a mérték is fontos.
A megnövekedett energiaárak miatt van színház, amelyik végleg lehúzhatja a rolót.
A párt azt követeli, hogy a parlament első őszi ülésén fogadják is el.
Az energia-vészhelyzet miatt a nyár utolsó hónapja számos téren új fejezetet nyit Magyarországon.
A rezsivédett sávhatárt már elég egészen kis mértékben átlépni.
A villanyáram legnagyobb részét barnaszénalapú erőművek állították elő.
Az átlag feletti fogyasztásért fizetendő csillagászati áramár a földbe döngölheti a hazai villanyautózást.
Teljesítményükkel már nem is a kamionokat, hanem a mozdonyokat és repülőgépeket pipálják le a legújabb elektromos autók. De miért?
Megéri vele fáradozni, vagy csak időpazarlás az egész? Mutatjuk, mennyit spórolhatsz a villany lekapcsolásával.
Aligha meglepő, de az éttermek és a szállodák jártak a legrosszabbul.
Nem a fordulat öli a lelket, hanem a nyomaték. Méghozzá néma csendben.
Hiába hibrid, ha nagy és nehéz: helyükre kerültek a SUV-ok az Ecotesten.
Komoly rezsiemelkedésre készülhetnek a keleti szomszédaink.
A lakók kilátástalan helyzetbe kerültek.
Edison csak learatta a babérokat.
Úgy tűnik, a bőkezű állami támogatás mellett már vállalható, amibe a villanyautó kerül. Kiszámoló-vendégcikk, pontos számokkal és fontos szempontokkal.
Elméletileg akár motorkerékpárba is beépíthető.
Eddig vakkantgathatott a kis Tesla a szomszéd vityillóból. A Ford-bernáthegyi most mordult egyet.
A IX. kerületben található Telepy utcai társasház jelenleg a legszerencsétlenebb házak egyike. Ebben a pillanatban se gáz, se villany: gázszivárgás után elégett vezetékhálózat nehezíti meg a lakók életét.
Az Energetikai Hivatal szerint mindezt a rezsicsökkentésnek lehet köszönni.
A Nemzeti Sport gyönyörűnek látta a sötét Pancho-arénát, de az akusztika is gyönyörű volt.
Egy benzines és két villanymotorból áll a rendszer, amit egy módosított City-kaszniban tesztelnek.
Az olasz luxusmárka követheti a Volvo által kijelölt utat. Hibrid és villanyos modellek jöhetnek.
Az anyagi kár jelentős: 24 órás robogóversenyünkön csak Csikós nem esett, de a többiek sok drága felszerelést amortizáltak le. Összeállt a Rulettkerék-205 GTI, és a villanyautókon kívül nagy SUV-okat is összehasonlítunk.
Száz új modellt ígérnek a következő tíz évre, mind közül ez lehet a legérdekesebb.
Bármely dízelnél nyomatékosabb lesz, és olyan agilis mint egy sportautó - ígéri Elon Musk.
A Mugen a Honda segítségével valósította meg az elektromos terepmotorját.
A nulla-százat három másodperc alatt tudja, és villany hajtja a Fenris prototípusát.
A BMW C Evolution hatótávolságát az i3 akkumulátoraival tuningolják.
A Teslával és a Chevyvel is ölre mennek a németek. Háromszáz kilométer lehet a hatótáv.
Én még akkora nyavalygással nem találkoztam, mint amit a felnőtt férfiak a villanymotorok kapcsán elő tudnak adni.
Így akár az egyszerű tankoláshoz képest is időt nyerhetnek a villanyautósok.
A tajvani gyártó nem gyorstöltőn, hanem akkucsere hálózaton dolgozik villanyrobogójához.
A Bultaco nem csupán sportmotorral, hanem pedálos terepgéppel is készül a visszatérésre.
Végre elkezdhetik forgalmazni a Freeride-család elektromos példányait?