79 találat az Indexről, és a környékéről.
Pedig Karácsony Gergely már 2019-ben nyilatkozott erről.
2023. november 13., 05:57
Bevezetni muszáj, igazán viszont senki sem akarja az autósok közül. Az előfeltételek hiányoznak, vagy a szándék?
Minden reggel, minden délután, de most már egész nap: dugó dugó hátán. Valakinek tennie kell végre valamit, de az lehetőleg valaki más legyen.
Hogy mit gondoltok a belvárosi forgalomcsillapításról? Most megmutatjuk, mi mindent válaszoltatok az erről feltett kérdéseinkre.
Az ország szinte összes útján úthasználati díjat vezethetnek be az autóhasználat mérséklésére.
Az államtitkár évek óta hangsúlyozza: nem így kell megoldani a főváros közlekedési problémáit.
2021. szeptember 25., 14:14
Bécs és Koppenhága évtizedekkel jár a magyar főváros előtt.
2021. szeptember 24., 16:50
A Levegő Munkacsoport szerint ha bevezetik a dugódíjat, az mindenképpen csökkentené a fővárosra nehezedő autóforgalmat.
2021. szeptember 10., 15:00
Budapesten túl sok az autó, és ezen az öregebb dízelek kitiltása sem fog érdemben változtatni. Mindenkit érintő megoldásokra van szükség.
Annak ellenére sem, hogy egyre többen ülnek át autóba a tömegközlekedési eszközökről.
Az államtitkár a Galvani híd mellett érvel és három javaslatot tesz a dugódíj elkerülésére.
Egyszer már döntöttek a megépítéséről, most széles körű társadalmi egyeztetést szeretnének.
A kormány hidat akar, a dugódíjat elutasítja. Az nem teljesen világos, hogy a főváros mit szeretne.
Karácsony kerülné az autósüldözést. A Galvani híd kapcsán tetőzik a dugódíjvita második hulláma.
Belvárosi forgalomcsillapításról, dugódíjról, e-jegyrendszerről, Vitézyről, budapesti hidakról beszélgettünk a napokban kinevezett Varga Ivettel.
2019. november 22., 11:56
Nem egyszerű az ügy: a kerületek és a főváros csatáját hozhatja a pénzért, ráadásul a fővárosnak illene a dugódíjért cserébe nyújtani valamit az autósoknak. A főváros bezárkózott, nem nyilatkozik.
2019. november 20., 16:35
Előbb a Fővárosi Közgyűlésben, majd az Országgyűlésben vitatnák meg.
2019. november 19., 21:49
Öt éven belül.
Megnéztük, milyen feltételekkel veszi át a főváros irányítását Karácsony Gergely és az ellenzéki többségű közgyűlés. A költségvetés helyzete nem megnyugtató, a város sok ponton van kiszolgáltatva a kormánynak. Nagy csaták és kreatív megoldások várhatók az új forrásokért.
Hét hónapja kitiltották az autókat a belvárosból, az új polgármester ezt visszavonta, a bíróság újra bevezette. A légszennyezés ellen hatásosnak bizonyult.
A Fővárosi Közgyűlés ugyan elfogadta, hogy legyen dugódíj, de konkrétumok nélkül. És ez nem véletlen.
Nem lesz patkányügyi vizsgálóbizottság, kivonult az ellenzék nagy része. Lesz viszont dugódíj.
Kijelentette: ha még egyszer meghallja a kerületektől, hogy a főváros dönt a fizetős zónákról, javasolni fogja: mindenhol 0 forint legyen a parkolás.
A tömegközlekedést fejlesztenék a díjból bejövő költségvetési forrásokból.
Véget vetnének a járdán parkolásnak is.
A volt BKK-vezér a most induló New York-i dugódíjjal vont párhuzamot.
Túl sok hasznos utazás hiúsul meg, miközben rengeteg felesleges utazás pozitív ösztönzést kap.
2016. augusztus 25., 09:02
Kibújni nem tudunk a bevezetés alól, de a megyei matricaszerű dugódíj a legmegúszósabb megoldás.
Az Origo szerint inkább kifizetnek büntetésként évi 20 milliárd forintot, minthogy kockáztassák a választási eredményeket.
A Széll Kálmán tér után a Blaha, a Lánchíd és a Váralagút felújítása jöhet, jelentette be Tarlós.
Csak úgy. Cserébe viszont fizetnie kellene a dugódíjat és parkolást minden ott élőnek is.
A dugódíjat sikerül úgy feltalálnunk, hogy adó legyen belőle. Köszönjük, és további remek kormányzást kívánunk, próbálják a többi szart is Brüsszelre kenni.
A főpolgármester két zónára osztaná Budapestet. A kiskörúton belül többet kellene fizetni.
2015. szeptember 30., 06:05
A budapestiek megúszhatják, de még semmi sem dőlt el.
2015. szeptember 18., 12:14
A főváros teljes területére kellene venni, a megyei matricákhoz hasonlóan. Lehet egy belső zóna is, plusz dugódíjjal.
Öt-hat autósnak kell megszívnia, hogy egyetlen jól járjon.A legnagyobb baj az, hogy ez az egész útdíjasdi rossz irányba visz.
Dugódíjjal és felszíni járatritkítással lehetne feltornászni a vállalt mutatókat, hogy ne legyen baj.
Most kb. 5 ezer van.
Mélyen zsebébe nyúl minden autós.
Mélyen zsebébe nyúl minden autós.
A vártnál korábban jöhet a dugódíj. Mutatjuk, mennyire kerülhet.
A vártnál korábban jöhet a dugódíj. Mutatjuk, mennyire kerülhet.
A fővárosnak plusz jogokat akarnak, a tervezett árak máris emelkedtek, beruházásra ne számítsunk.
A megyei matrica évi 5000 forintja is közfelháborodást okozott, a dugódíj akár ennek harmincszorosa is lehet. Ha mindkettőt bevezetik, a Hungária gyűrű lesz az új M0-s, iszonyatos forgalommal. Tarlós átgondolja.
Hamarosan a parlament előtt a tervezet. 500-640 forintba kerül majd autóval bemenni a belvárosba.
A globális felmelegedés miatt nemsokára műanyag dugós üvegből ihatjuk a chardonnay-t.
Tarlós István kicsit aggódik a Siemens miatt, de legkésőbb áprilisra ígéri a négyes metrót.
Én természetesen a műegyetmistákra gyanakszom.
A választás előtt vagy után? Most megtudhatja!
2015 végéig a főváros tömegközlekedését teljesen átalakítanák, és csak utána vezetnék be a dugódíjat.
2012. december 12., 06:47
Ha mégsem vezetnék be a dugódíjat, az EU visszakérheti a 4-es metrónak ítélt 180 milliárdot.
2012. november 26., 13:49
Vitézy Dávid szerint a 4-es metró és a fonódó villamos elkészülte után érdemes beszélni róla.
2012. augusztus 15., 14:38
2014-től 700-800 milliárd forintnyi közlekedési beruházást szeretnének Budapesten.
2012. augusztus 6., 23:09
A 40 milliós szerződést a dugódíj hatásainak modellezésére, adatelemzésre kötötték.
Behajtásonként 5 euró volt. Egy év alatt 30 millió eurót hozott volna. Környezetvédők felháborodtak.
A BKK vezérigazgatója szerint csak akkor lehet bevezetni, ha a hozzá kapcsolódó beruházások megvalósulnak.
Tarlós István főpolgármester szerint nem lesz nehéz megállapodni a kormánnyal.
A főpolgármester már beszélt Orbánnal, Matolcsyval.
Az NFM szerint a benyújtott tervezet elbukhatott volna. Őszre új törvény készülhet.
De a BKV finanszírozását újra kell tárgyalni, vagy más forrást kell találni rá.