Egy kisváros lakosságának megfelelő új autó porosodik a hatalmas parkolóban
Úgy tűnik, nem kell senkinek, jöhet az árleszállítás.
Úgy tűnik, nem kell senkinek, jöhet az árleszállítás.
A német használt autók uralják a magyar utakat. A legnépszerűbb modelleknél is gyakori a visszaélés.
Eközben rekordot dönt a használtautó-piac, miközben az árak is konszolidálódnak.
Itt is az infláció és a magas kamatok voltak a mumusok.
Az új autók több mint 82 százaléka elektromos volt.
A brutális drágulás menet közbeni értéknövekedést eredményezett.
Az első negyedévben 2,7 millió új személygépkocsit helyeztek forgalomba.
A magyarok leginkább az alsó középkategóriás személyautókra mennek rá.
Bár kevesebb autó került forgalomba, azok finanszírozása jóval drágább.
Korántsem drámai azonban a helyzet.
2035 után szinte csak károsanyagkibocsátás-mentes autók gurulnak majd az utakon.
Nem a virágkorát éli a hazai autópiac, de csalóka a keresletcsökkenésről napvilágot látott adat. Folytatódik az elektromos autók térnyerése.
Éves szinten nagy a zuhanás.
Az emberek inkább a használt, idősebb autókat választják.
A magyarországi adatok is megérkeztek.
Minél idősebb valaki, annál kevésbé szeretne várni az új autójára.
Az összes forgalomba helyezett új személyautó 14,48 százaléka Suzuki volt tavaly.
A chiphiány miatt egy-másfél évet kellene várni az új gépjárművekre, ez sokaknak nem fér bele.
A chiphiány miatt van így.
A koronavírus-járvány visszaesését követően új erőre kapott a piac.
Ha ennyi pénzért olyat szeretnénk, amiben a család is elfér, le kell csapni az adódó lehetőségekre. Vannak jó ajánlatok, de résen kell lennünk, hogy ne maradjunk le az egyikről!
Az autó. Áprilisban felére csökkent a forgalmuk, az árak mégis emelkednek, részben a gyenge forint miatt.
1946-ban adtak el utoljára olyan kevés új autót Nagy-Britanniában, mint idén áprilisban.
Őrjöngve vásároljuk az új kocsikat, az e-autók növekedése kisebb, mint a hagyományosaké.
11 éve növekszik a hazai autópark átlagéletkora, a háztartások 46 százalékának van kocsija.
30 százalékkal bővült a piac, az olcsó hitelek csábítóan hatnak a vásárlókra.
A cég és partnerei együtt 17 új típussal jönnek ki a következő 4 évben.
Ötödével többet helyeztek forgalomba, mint 2016-ban, a Suzuki továbbra is viszi a pálmát.
Márciusban 30 százalékkal több új autó fogyott Magyarországon, mint egy évvel korábban.