Fémdarabok kerültek az üdítőkbe a szomszédban is, kéthavi Coca-Cola-termés ment kárba
A Fanta, a Sprite és a MezzoMix márkák is érintettek.
A Fanta, a Sprite és a MezzoMix márkák is érintettek.
Hol keseregtünk, hol elégedetten hümmögtünk.
Az összeget gyermekei továbbtanulására, illetve hiteltörlesztésre szeretné fordítani.
Megijesztenek a váratlan neszek, mint akkor éjjel, amikor titokban először kóstoltam meg azt a barna italt.
A cég közölte: olyan üdítőitalokat akarnak kínálni a piacon, amit a fogyasztók kedvelnek.
Jönnek a mesterséges intelligencia által alkotott üdítők.
Hazai gyártósorról fog legördülni az ikonikus ital.
Rekord mennyiségű italt adott el tavaly a legnagyobb magyar üdítőgyártó vállalat.
A modern, új logót a fogyasztók kollektív tudata inspirálta.
Több mint 750 millió forintos fejlesztés történt.
Az értékek 45 százalékkal alacsonyabbak, mint 2010-ben.
Enyhült a járvány, bővült a vendéglátás.
Büntetőfékezett, majd ököllel arcon ütötte a sértettet.
A lelkes kólafogyasztók komoly fenntartással fogadták az ötletet.
Kólával simán kicselezhető ugyanis a koronavírus-gyorsteszt.
A beruházás 120 új munkahelyet teremt.
Aki a videójáték-klotyómúzeumról lemaradt, annak már csak ez jut.
Nyolc százalékkal csökkent a fogyasztás az első fél évben a koronavírus-járvány miatt.
A politikus arra kéri a Fideszt, hozzák helyzetbe a hazai gyártókat.
Az édesítőt Kínában gyártják a cukormentes üdítőkhöz. A cég éves jelentése szerint sokkal kevesebbet tudnak rendelni belőle a járvány miatt.
Újabb tanulmány jutott arra, hogy az üdítőfogyasztás megrövidíti az életünket.
Az éves forgalom harmadát a nyári szezon adja.
43 százalékkal csökkent a Magyarországon forgalmazott üdítőitalok átlagos cukortartalma.
A debreceni cég több mint 700 millióval tartozik, a felszámoló a Traubi márkát is árulja a gyárral együtt.
Az emberek egyre inkább okosvizet vagy sportitalokat innának, de népszerű a light és a zéró kóla is.
Csak egy jó gin-tonikra vágytak, és közben a minicég lenyomta a Schweppest. A kézműves cég brutális növekedésétől látszólag még a Coca-Cola is betojt.
Döbbenet: a kánikulában nem a zacskós leves és a hősugárzó a slágertermék.
A Nébih vizsgálatai is megerősítették a problémát.
2010-hez képest már 40%-nál tartanak a gyártók.
Nem lenne rossz az uborkás Sprite Zero, de tönkrevágja az édesítőszer. Szerkesztőségi teszt.
Annyira el voltak hízva a gyerekek, mint nálunk, ezért drágává teszik a cukros üdítőket.
Háromszoros az esély a betegségekre azoknál, akik legalább napi egy diétás kólát megisznak.
Hiába lobbizott a cég, az USA nem vezette be a 7 és fél centes érmét. Másképp kellett árat emelni.
Visszatér a Gyöngy: magyar bélbe magyar Fantát!
És tényleg elejét lehet venni a fröcskölésnek a doboz megkopogtatásával?
Tőkepótlásra és leépítésre is szükség volt a komolyabb veszteségek miatt.