Szijjártó Péter a kínai autógyártás egyik zászlóshajójánál járt
A miniszter elmondta, mi jelenti a jövőt.
A miniszter elmondta, mi jelenti a jövőt.
Magyarország egyensúlyt keres az imbolygó hajóban.
Szerintük ezzel megtévesztik a vásárlókat.
Helyi fiatalból egyre kevesebb van és őket sem érdeklik az autók.
Eközben rekordot dönt a használtautó-piac, miközben az árak is konszolidálódnak.
Főszerepben a kobalt.
Hivatalosan is politikai szintre lépett az elektromos autók ügye.
Már márciusban megkezdi a vadiúj elektromos autói szállítását a Xiaomi.
Egy elektronikus rövidzárlat miatt újra kell vizsgálniuk a kocsikat.
Az amerikai vállalat több száz hektáros bővítést tervez, amihez rengeteg fát vágnának ki.
Nem halványodnak a kérdőjelek a közlekedés jövője körül.
A villanyautópiac adatok csalókák. Van növekedés, de van csökkenés is. Ráadásul az alacsonyabb árakra való várakozás is visszafogja a keresletet.
Rekordszámú, 350 ezer autót gyártott tavaly a Kia Slovakia, a többségük Kia Sportage volt.
Már rég újra termelnie kellene a Kalugában lévő VW gyárnak, azonban az oroszok egyelőre raktárnak használják az üzemet.
Botka László kijelentette, a beruházás ellenére nem lépett be a Fideszbe, nem vesz részt a Békemeneten, és a Fradi is le van tiltva.
A legújabb autók között is találunk olyan autót, amelynek súlyos gyártási hibái vannak.
Jól halad a gyárépítés is.
Nem lassít a Toyota, de továbbra is halogatják az villanyautó-váltást.
Fiatok és Maseratik érintettek az ügyben.
A jelenlegi tervek szerint a bajor márka egyik legnagyobb gyára néhány éven belül kizárólag elektromos autókat fog gyártani.
Minden, amit a BYD-ról tudni érdemes.
Mindenütt az élre törtek, tízből kilenc vagy japán vagy koreai gyártmány.
2026-ig évente több mint 250 ezer akkumulátoros járművet szeretne értékesíteni Európában.
Magyarország is fontos szerepet játszik.
Marokkó bemutatta az első nemzeti autóját, a Neo Motorst. Ez az új jármű nemcsak formájában, hanem technikájában is ismerős vonásokat hordoz.
Gerd Walker: Akkumulátor nélkül nincs elektromos autó.
A magyar kormány elköteleződött az elektromos autózás iránt.
Csaknem megduplázta adózott eredményét.
A magyar telephelyre támaszkodik a konszern. Az Index az igazgatótanács elnökét kérdezte.
Készülhetnek autók itt-ott Európán belül, Kínában vagy Amerikában is, de a lényeget Németország otthon akarja tartani. Erről szól a VW 2028-as terve.
A váci telephely 1999-ben kezdte meg a termelést.
Az álláspontok még mindig távol vannak.
Úgy tűnik, nem az elektrifikáció az egyetlen lehetőség a karbonsemleges közlekedéshez.
Kivitelezhetetlennek tűnik az EU terve.
A Mozilla adatvédelmi vizsgálatán minden autógyár elbukott.
Több napig zárva maradnak a gyár kapui.
A külügyminiszter Münchenben mondott beszédet.
Ellepik az ázsiai gyártók a müncheni autókiállítást.
A vállalatnak át kell állnia környezetbarát üzemmódra.
Van olyan gazdasági mutató, hogy nyereség és van a Tesla nyeresége, ami egy másik fajta vállalati mutató.
A miniszter szerint felértékelődött a megbízható partnerségek jelentősége.
A lítiumpiacon hatalmas a verseny, villanyautózás nem csupán azon múlik, lesz-e elég aksi.
A brutális drágulás menet közbeni értéknövekedést eredményezett.
Az AvtoVAZ drasztikus megoldására szerintük azért lenne szükség, mivel a háború miatt fogy a munkaerő.
Igen meredek jóslatok érkeztek az európai gyártókról, igaz, vannak, akik optimisták.
Bár a magyar ipar negatív eredményt ért el, az autógyártás jó formában van.
4,5 milliárd euró értékű beruházás várható.
Nagyon kemény tárgyalásokra készülhetnek a cégek. A probléma részben az elektromos átállás.
Két nagyágyú összefogott, a tervek szerint szórakoztató központtá válhatnak az autók.
Ez a jövő, nem kell tőle félni – mondta az Indexnek az Audi Hungaria járműgyártásért felelős igazgatósági tagja.
A kecskeméti gyár közzétette a 2022-es beszámolóját.
Azt is elmondta, hogy nem a közép-európai országok Kína legfontosabb európai partnerei.
Eközben a Nyugat agyelszívásba kezdett Kelet-Európa kárára.
Az első negyedévben 2,7 millió új személygépkocsit helyeztek forgalomba.
Az elektromos autózás egyik úttörője, a kínai BYD nem hisz abban, hogy belátható időn belül megvalósulhat a teljesen autonóm autózás.
Ha nem szedi össze magát az ipar, annak súlyos következményei lehetnek.
A keleti nyitásról is beszélt a külügyminiszter.
Az európai gyártók a normák teljesítésre, illetve az elektromos átállásra fordíthatják a pénzüket.
Azt mutatják a számok, hogy kezd kilábalni az autóipar abból a válságból, amelybe a koronavírus-járvány taszította.
Az ilyen járművek is szén-dioxid-mentessé alakíthatók.