Új fejezet indul a győri Audi életében
Born in Barcelona, made in Győr. Már nem csak négykarikás modelleket gyártanak.
Born in Barcelona, made in Győr. Már nem csak négykarikás modelleket gyártanak.
Augusztus elején jegyezték be a céget.
Egyre népszerűbbek, ám keveset tudni róluk. Milyen hatásuk lesz az autópiacra a kínai elektromos autóknak?
Kevés szó esik a járművekkel kapcsolatos tudás fontosságáról. Íme egy kis hiánypótlás.
A kék sarokban az elektromobilitás, a pirosban a hagyományos autók. De kell-e győztes egyáltalán?
A kínai gyártó júliusban az új autók eladásának a 25 százalékát tette ki.
Zsugorodnak a bevételek.
Hogyan lett a telefonakkumulátor-gyártóból a Volkswagen és a Tesla kíméletlen versenytársa?
Egyre feszültebbé vált a kapcsolat az utóbbi években.
Szeptember 30-ig kell meghozni a döntést.
Az autópiac egyik legnagyobb kérdését vizsgáltuk meg.
Ki fogja lecserélni a 4,1 millió autót elektromosra?
Gyorstöltőre vár az európai autógyártás.
Michael Breme elmondta, mi a véleménye a magyar kormányról.
A kőkorszakhoz hasonlóan véget ér az olaj és a gáz korszaka is.
Berlinből jelentkezett be Szijjártó Péter.
6,4 millió eurót kell fizetniük.
Nem látszik még az igazi hatása.
Utánajártunk, miért maradt le az európai autóipar a kínaival szemben.
A növekedés végül csökkenésbe fordult.
A magyar kormány ezt biztosan nem támogatja.
Tárgyalást folytatott hétfőn a kormányfő.
Szijjártó Péter ismertette a részleteket.
Egy friss amerikai jelentésből derült ki.
Találkozhat a kelet és a nyugat ipara, a belső égés és a halk suhanás.
A járműmérnöki tanszék oktatói is folyamatosan bővítik tudásukat.
A miniszter elmondta, mi jelenti a jövőt.
Magyarország egyensúlyt keres az imbolygó hajóban.
Eközben rekordot dönt a használtautó-piac, miközben az árak is konszolidálódnak.
Hivatalosan is politikai szintre lépett az elektromos autók ügye.
Nem halványodnak a kérdőjelek a közlekedés jövője körül.
Botka László kijelentette, a beruházás ellenére nem lépett be a Fideszbe, nem vesz részt a Békemeneten, és a Fradi is le van tiltva.
Jól halad a gyárépítés is.
Minden, amit a BYD-ról tudni érdemes.
2026-ig évente több mint 250 ezer akkumulátoros járművet szeretne értékesíteni Európában.
Magyarország is fontos szerepet játszik.
Gerd Walker: Akkumulátor nélkül nincs elektromos autó.
A magyar kormány elköteleződött az elektromos autózás iránt.
Csaknem megduplázta adózott eredményét.
A magyar telephelyre támaszkodik a konszern. Az Index az igazgatótanács elnökét kérdezte.
A váci telephely 1999-ben kezdte meg a termelést.
Az álláspontok még mindig távol vannak.
Úgy tűnik, nem az elektrifikáció az egyetlen lehetőség a karbonsemleges közlekedéshez.
Kivitelezhetetlennek tűnik az EU terve.
A Mozilla adatvédelmi vizsgálatán minden autógyár elbukott.
Több napig zárva maradnak a gyár kapui.
A külügyminiszter Münchenben mondott beszédet.
Ellepik az ázsiai gyártók a müncheni autókiállítást.
A vállalatnak át kell állnia környezetbarát üzemmódra.
A miniszter szerint felértékelődött a megbízható partnerségek jelentősége.
A brutális drágulás menet közbeni értéknövekedést eredményezett.
4,5 milliárd euró értékű beruházás várható.
Ez a jövő, nem kell tőle félni – mondta az Indexnek az Audi Hungaria járműgyártásért felelős igazgatósági tagja.
A kecskeméti gyár közzétette a 2022-es beszámolóját.
Azt is elmondta, hogy nem a közép-európai országok Kína legfontosabb európai partnerei.
Eközben a Nyugat agyelszívásba kezdett Kelet-Európa kárára.
Az első negyedévben 2,7 millió új személygépkocsit helyeztek forgalomba.
Ha nem szedi össze magát az ipar, annak súlyos következményei lehetnek.
A keleti nyitásról is beszélt a külügyminiszter.
Az ilyen járművek is szén-dioxid-mentessé alakíthatók.