Felfüggesztett börtönt kapott az Audi volt vezetője a dízelbotrányban
Viszonylag enyhe büntetést kapott a beismerő vallomásért cserébe.
Viszonylag enyhe büntetést kapott a beismerő vallomásért cserébe.
Korábban visszautasította a vádakat.
A korábbi Audi-főnököt csalással vádolják.
Az AbBlue után itt lehet a Thermosfenster-trükközés.
Német kezdeményezésre érdeklődnek a hatóságok a hazai gyártónál.
Akár 30 ezer eurós bírságot is kiszabhatnak.
A járvány ezt az ágazatot sem kímélte, egyes modellekre akár egy évet is kell várni. A Porsche Hungaria ügyvezető igazgatóját kérdeztük.
Precedensértékű döntést hozott a dízelbotrányban a német legfelsőbb bíróság.
Megállapodást kötöttek a német igazságszolgáltatással. Információk visszatartásával vádolták az elnököt és a vezérigazgatót.
Akiknek a kocsija veszített az értékéből a dízelbotrány után.
A cég arra figyelmezteti a befektetőit, hogy várhatóan még több autót kell majd visszahívnia a közeljövőben.
A benzinmotoros versenyautók napjai meg vannak számlálva, a jövő és talán már a jelen is a nyekergő hangú elektromos csúcsgépeké. Miért kell aggódnia például a túraautózásnak, és miért nem kell a Forma–1-nek?
A cégnek eddig nagyjából 30 milliárd eurójába került a 2016-ben korobbant dízelbotrány.
A dízelbotrány miatt 430 ezer vásárló perelte be az autógyártót. A VW peren kívül állapodna meg.
Most az ausztrál fogyasztóvédelem bírságolta meg őket.
A Mercedeseket gyártó cég szerint a büntetés nem befolyásolja majd az üzleti eredményüket.
A dízelbotrány miatt perlik a céget, csak a bírósági kereset 67 ezer oldal hosszú.
Izgulhat a cég 13 ezer magyar dolgozója is, a vezetés nem számít rá, hogy egyhamar kijön a gödörből az autóipar.
Rupert Stadlert csalással vádolja a német ügyészség, amiért nem tett semmit az ellen, hogy cége csaló motorokkal gyártsa és árulja az autóit.
A Daimler fellebbezéssel él a minisztérium visszahívási rendelkezésével szemben.
A C-, E- és S-Mercikben is lehet károsanyag-kibocsátási értékeket manipuláló szoftverfunkció.
Olyan gyártmányok kerültek forgalomba, amik nem felelnek meg a károsanyag-kibocsátási előírásoknak.
A német ügyészség szerint csak a csalás miatt tíz év börtönbüntetésre ítélhetik.
Összeomlott a dízeles gépkocsik forgalomba helyezése tavaly év végén.
Essenben jövőre már nemcsak a legrégebbi, de az Euro 5 besorolású autók sem hajthatnak be a belvárosba.
Sokan egyáltalán nem használják ki az elektromos funkciót, benzingőzt pöfögnek a városban is.
Ha nem lépnek időben, a városokban labirintusokat hozhatnak létre a behajtási tilalmak.
A bíróság szerint nem tájékoztattak megfelelően a dízelbotrány várható pénzügyi hatásairól.
Károsanyag-kibocsátási manipuláció miatt.
A dízelbotrány újabb állomása. A szennyező 6 és 8 hengeres motorjaik miatt büntették őket.
Több helyen is ellenőriztek.
Európa-szerte egyre több helyre nem lehet majd behajtani régi dízeles autóval.
Megállapodott a kormány az autógyárakkal, a szennyezett levegőjű városokban élne az ajánlat.
300-an álltak össze eddig, kártérítést követelnek a megbuherált autóik miatt.
A Volkswagen-botrány miatt döntöttek így.
A cégcsoport befektetői ekkora kártérítést szeretnének kapni.
A dízelbotrány miatt szigorúbb vizsgálaton kell átesni, de sok autó papírja hiányzik még.
Mostantól csak olyan autót lehet eladni az unión belül, amit az új kibocsátási tesztnek vetettek alá.
Pertársaságot szerveznek.
Rosszul mértek és valótlan adatokat adtak meg a motorok fogyasztásáról.
A japán cég beismerte, hogy meghamisították az adatokat a motorok károsanyag-kibocsátásáról.
320 milliárd forint nekik nem is olyan sok, a cég szó nélkül el is fogadta a büntetést.
A német sajtó szerint ennyi Mercedesben lehet csalós dízelmotor.
A német hatóságok Volkswagen dízelbotrányhoz hasonló mérési anomáliákat tapasztaltak. A Daimler kész együttműködni a hatóságokkal.
Egy szoftveres trükkel csaltak a kipufogóteszteken.
A vádemelés már márciusban megtörtént, de eddig titokban tartották.
Ez biztosítaná, hogy a csalás soha többé ne történhessen meg.
Még mindig nincs vége a nagy dízelbotránynak.
Matthias Müller a dízelbotrány kirobbanása óta vezette a céget.
Az olaszok is beálltak a sorba, 2024-től lépne életbe a tiltás.
Milliárd eurós nagyságrendű költséget kaphatnak a nyakukba az autógyártók.
Elnapolták a döntést a 15 millió német autót érintő eljárásban.
Német autócégek megrendelésére. Már az is botrányos volt, amikor majmokon kísérleteztek.
A német autógyártó bocsánatot kért a kísérletek miatt.
A német hatóság hív vissza 57 ezer Touareget, az autók többsége máshol van forgalomban.
Valós fogyasztási adatokat akar látni az Európai Bizottság, hogy ne csak papíron valósuljanak meg klímavédelmi vállalásai.
A német autóipar és a környezetvédelmi lobbi próbál nyomulni az Európai Bizottság bejelentése előtt.
Megint ki kell csengetniük 3 milliárd dollárt, a Porsche egyik exvezetőjét pedig letartóztatták.
Kellett néhány év, hogy megérezzük a dízelbotrány hatásait, de most már nagyon látni. És ezen főleg a benzines kocsik nyernek.