Ha így megy tönkre az autód, akár az államot is perelheted
Az ügyvéd szerint van mód perelni, ha autónkban ilyen kár esik.
Az ügyvéd szerint van mód perelni, ha autónkban ilyen kár esik.
Sokakkal történik ilyen baleset: jó tudni, mire számíthatunk.
Nem kátyú okozhatta a villanyrolleres halálát, hiszen Nyírteleknél nincs kátyú.
A helyszínre mentőhelikoptert is riasztottak, de már nem tudták megmenteni az életét.
Alsóbbrendű útszakaszon hívják fel a figyelmet a táblával.
A Közút és az áruház egymásra mutogat, az autósók már saját maguk aszfaltoznának a kátyú miatt.
Felhasználók, állam, üzemeltető, ellenőr, labor, kivitelező, gyártó, eső, tél, nyári, forróság - megannyi ember és körülmény.
Ha már nem tudod kikerülni a kátyút, ez a legjobb, amit tehetsz, hogy csökkentsd az autód károsodásnak kockázatát.
Önjáró robot tömi a kátyúkat.
A bizarr esetben egy halottnak vélt férfin tulajdon unokája észlelte az élet jeleit, miközben testét hamvasztásra szállították.
Az elmúlt napok időjárása kedvezett az új hibák kialakulásának.
Sorra kapják a defeketeket az autósok, van aki rögtön kettőt is.
Volt olyan pillanat, amikor kényszerből egyszerre nyolc autó vesztegelt a veszélyes szakasz mellett.
Inverz fekvőrendőr.
Volt olyan járókelő, aki azért örült, mert ilyenkor látnak csak rendőrt az utcán.
Honnan kellene tudni, hogy ki az adott közúti szakasz kezelője?
Nem csitul a III. kerületi kátyúk ügye.
Uniós források hiányában a fejlesztést nem lehet megvalósítani.
A lakók évek óta küzdenek az út felújításáért.
Trónfosztott Golf, felére csökkent a kátyúk száma, tekert órás Passat a heti hírösszefoglalóban.
Hiába fele annyi a kátyú, tízből nyolc esetben így is elutasítják a károk kifizetésére beadott kérelmeket.
Hadat üzent a cég az utak kellemetlen problémájának.
A Wagon R+ szokatlan esetéről videó is készült. Valószínűleg nem csak a kátyú volt a probléma oka.
Nem indult jól az év számára.
Előbb-utóbb talán kerülgetni is tudja majd.
A sofőrök idén az enyhébb télben bízhatnak.
Öreg rocker nem vén rocker: 77 évesen lapátra cserélte a mikrofont.
Két, Veszprém megyei település között elég rossz az út.
Hiába várták az útjavítást, feltalálták magukat a lakók.
Bemutatjuk a folyamatot, és elmondjuk, mi a teendő, ha kátyúba hajtanál.
Figyelmeztetnek a független biztosítási alkuszok.
Az önkormányzatokat sújtó elvonások miatt ugyanis nincs pénz aszfaltozásra.
Közeledik a választás, fel kell tudni mutatni valamit, gondolhatták Bátor község vezetői.
Sándorfalván egy idős nő kertjébe mindig befolyt az esővíz a rossz út miatt. Gallyakat rakott a lyukba, nem kellett volna.
Hogy ez miért nem egy magyar művésznek jutott előbb eszébe? Helyszín itt is lett volna hozzá.
Megint elrontottak egy csomó kátyút a párt passzivistái. Várhatóan ezeket is visszalyukasztatná majd velük az önkormányzat.
Veszélyesen gyorsan vert a szíve, az ütéstől stabilizálódott. Hihetetlen, de az orvosok szerint nem példátlan.
Egy utca elejét és végét kihagyva, 250 méteres kis szeletet választottak ki a kátyús út betöltésére.
Gyanúsan hosszú ideig nem válaszolt a Budapest Közút, aztán passzolta a kérdést a Főtávnak, ami már a helyreállított Dózsa György útról számolt be.
Ha volt kiegészítő biztosításunk, örülhetünk. Ha nem volt, akkor a közútkezelő is fizethet.
A gödör a heves esőzések miatt alakult ki.
A pluszforgalom teljesen tönkretette az utat Kispesten, folyamatosan keletkeznek az új kátyúk, pattognak a kövek a gyalogosokra. A kerület és a főváros képtelen megegyezni, pedig már azt is kimondták: a szakasz nem alkalmas arra, hogy azon metrópótlók járjanak.
Ötven kamionnal, napi hat fordulóban szállították a földet a tiszaroffi úton egy útépítéshez. Csoda, hogy járhatatlan lett? A helyiek háborognak.
A felnik, a gumiabroncsok, a futómű és az autó karosszériája is sérült. A közútkezelő persze nem akart fizetni, de az autós nem hagyta magát.
Kátyú kátyú hátán az M1-es autópályán, ahol halált megvető bátorsággal mentünk végig a napokban. Sokkal rosszabb állapotokat találtunk, mint képzeltük, és ez az állapot még évekig maradhat. Mit ne csináljunk, ha jön a kátyú?
Márciusban elkezdik felújítani az autópályát, de a hosszú távú megoldás a plusz egy-egy sáv lenne.
Talán fel se kellene újítani őket, hiszen felületük már-már egy-egy kihelyezett ipari múzeumi tárlat, nem? De! Szavazzon a legművészibben szétkátyúzott utcára!
20 éve foltozzák a kátyúkat a rákospalotai Mogyoród útján. Az útfelújításra lenne pénz, de az alatta építendő csatornára nem akadt.
A XV. kerületben fejlődik a csoda.
Lehet, hogy nem a leghatékonyabb módszer, de legalább szórakoztató.
Szentpéterváron úgy gondolták, a pixel még mindig olcsóbb az aszfaltnál.
Viszont a város útjait nem kátyúzni kéne, hanem aszfaltozni, de erre meg nincs pénz.