Elege lett a budapesti közlekedésből, nagyot lépett a Google
Az anyázásnak és a szmognak is beintett a keresőmotoros cég.
Az anyázásnak és a szmognak is beintett a keresőmotoros cég.
Az esetet egy másik autós fedélzeti kamerája rögzítette.
„Úgy közlekedj, mintha a számodra legfontosabbak lennének körülötted!”
Az autóvezetők többsége fejből tud legalább egy olyan kereszteződést, ahol bokor vagy dísznövény tolakodik a látómezőbe. Nem szabadna ott lennie.
Az érintett szakaszon torlódás várható.
Egy gépkocsi vezetője nem adott elsőbbséget a kereszteződésben zöld jelzésen áthaladó másik kocsinak.
Ön szerint mit tehetett volna?
A közlekedési jelek nem véletlenül vannak az úttestre felfestve, ez most is bebizonyosodott.
Csak a szerencse és a felvételt készítő sofőr éber figyelme akadályozta meg a balesetet Kőbányán.
A budapesti Eötvös tér kereszteződése kellemetlen meglepetéseket tartogathat az autósok számára.
Szeged húsz év alatt a körforgalmak városa lett. Van itt mini, festett, turbó, spirális, a Dugonics téri duplán a villamosok is átmennek. De milyen küzdelmek előzték meg az első, a Csillag téri megépítését? Ennek jártunk utána a helyszínen.
Az utóbbi napokban két súlyos gázolás is volt a fővárosban. Utánajárunk, melyek a legproblémásabb gócpontok.
És itt történik a legtöbb baleset is. Szűk utcák, gátlástalan autósok és a XIII. kerület, amely különféle módszerekkel próbál javítani a helyzeten.
Kinek van igaza, a kanyarodó autósnak vagy az elsőbbségadás táblánál beguruló bringásnak? A Kreszprofesszorral megfejtettük a problémát.
A sofőrt tűzoltók szabadították ki a roncsok közül.
Szó szerint nehezebb, de biztonságosabb lesz a XIII. kerületi közlekedés. A gyalogosok örülhetnek.
Colorado követi Idaho példáját. Persze bizonyos feltételeket azért be kell tartani kerékpárral is.
Egy lépésen múlt, hogy nem ütötték el autóval verseny közben a japán futót.
Megy az ötletelés az egyik legérdekesebb városrészben, ahol állandóak a karambolok, senkit nem érdekelnek a KRESZ-táblák és hagyomány a bunkó parkolás. Riport.
Szabálytalanul hajtott ki egy trolibusz elé, majdnem végzetes baleset történt. A busz kamerája felvette.
Az egyik autó elütött a zebrán egy férfit, aki belehalt sérüléseibe a III. kerületben.
Este fél tíz körül történt a baleset.
Kár volna csak a videómegosztók fedélzeti kamerás találatai alapján gondolkodni a közlekedéskultúra területi viszonyairól.
Ennél csak az lenne jobb, ha egy alagútban vezetnék a kerékpáros-forgalmat.
Itt a nagysikerű bicikliút-halállista második része. Hat év után megnéztük, mi változott. Meg fog lepődni, kik miatt lett biztonságosabb a kerékpározás Budapesten.
Nekem volt elsőbbségem, mégse fizetnek