Vitézy Dávid szerint meghátrált a MÁV vezetése, mégsem lesz HÉV-járatritkítás
Hivatalos levélben is megerősítették.
Hivatalos levélben is megerősítették.
Belső információk szivárogtak ki.
Ősrégi a járműpark, de ideje lenne a HÉV-ek fejlesztési forrásairól is beszélni.
A döntés mögött a járatritkítós botrány állhat.
Mutatjuk az alternatívákat.
Egyelőre csak áthidaló megoldást találtak.
A fővárosi közösségi közlekedés ügyében a volt államtitkár is megszólalt.
Karácsony Gergely ostobaságot és kicsinyességet emleget.
Az idei menetrendváltás az észak-pesti elővárosi térségben élők utazását könnyíti meg a leginkább.
Közösen dolgozik a járatok biztonságossá tételén a MÁV-HÉV Zrt. vezetése és a kerepesi polgármester.
A MÁV-Startra, a MÁV-HÉV-re és a Volánbuszra egyaránt vonatkozik a bejelentés.
Két érvényes jelentkezés érkezett a HÉV-vonatokra kiírt pályázaton.
Egyelőre csak a gödöllői vonalakon lép életbe a nagyszerű fejlesztés.
Azért annak még ne örüljön senki, hogy majd egy jeggyel utazik a metrón és a HÉV-en is. A tarifarendszerről 2023-ig van megállapodás a főváros és a MÁV között. Akkor mi változik? És miért?
Az utazási szabályok és egy nyári útfelújítás kellett az eredményhez.
Észrevette? Nincsenek reklámok a HÉV vonalán és a szerelvényeken sem. Hová tűntek a hirdetések? És lehet ehhez köze Simicska Lajosnak?
A megváltoztatott jegyvásárlási szabályok ugyan október elején nagy sorban állásokat okoztak, de több bevételt hoztak.
A Bzmot-ként ismert dízel motorvonatokra egyelőre két vezető kell: egy mávos, aki tudja vezetni, és egy héves, aki ismeri az útvonalat.
Azt tanácsolták a háborgó utasoknak, írjanak a panaszkönyvbe. Reggel 9-re be is telt.
Budapest határán kívül csak előre megváltott kiegészítő jeggyel vagy bérlettel lehet felszállni.
Fél év alatt harmadik üzemeltető, harmadik vezérigazgató. Pénzt ígért az állam a HÉV-ekre, de csak a grafitik uralkodtak el.