A Mercedes autóakkumulátorokat fog gyártani Lengyelországban
Egyre nagyobb hangsúlyt helyeznek az elektromos meghajtásra.
Egyre nagyobb hangsúlyt helyeznek az elektromos meghajtásra.
Mintha az Apple és a Samsung kezdene közös telefont fejleszteni, olyan könnyű ezt elképzelni.
A CLA második generációja valamivel nagyobb és formásabb lett, de a karaktere alig változott.
Már most is futnak itthon álcázott példányok, de már a hivatalos premierig is csak órák vannak hátra.
Mikor érezni kevésnek 390 lóerőt? Kizárólag akkor, ha az adott autó 510-zel is megvehető.
Ha Bottas nem szorítja meg Hamiltont, repül a Mercedestől a 2019-es szezon után.
Soha nem volt ilyen fiatal F1-mezőny, de a finn és egy nagy visszatérő miatt Alonso nélkül sem történik meg a teljes váltás. 24 éves negatív csúcstól menekült meg a Forma-1.
Elhagyott autókba még akár a városban is belefuthatunk, de a vidéki utak mentén is szokás ledobni őket. De egy sűrű erdőben?
Toto Wolff szerint csapás a Forma-1-nek, ami a Ferrari pilótájával történt.
Évente beleszeretek egy tesztautóba. Ez elég későn jött, és mit mondjak, váratlanul is ért.
Elég 5 év ahhoz, hogy rémálommá váljon egy Mercedes C-osztály birtoklása, vagy ez már egy élő klasszikus?
Húsz éven át mindenki lehülyézett a sok, egyre csak gyűlő, reménytelen roncsom miatt. Idén sarkaiból fordult ki a világ. Nem, kevesebb azért nem lett belőlük. De már működnek. Többnyire.
Elszabadult a tervezők fantáziája a Pickup Designnál, a végeredmény egy hatkerekű, pályára szánt X-osztály lett.
Igaz, ennyit bő egy évtized alatt vásárol el a német gyártó.
Az alap német, a fejlesztés magyar, a tanúsítvány Mercedes-Benz.
A cég 13 százalékot akart, a szakszervezetek majdnem a háromszorosát érték el.
Több mint hétszázezer forintos kár egy egyszerű parkolási incidensből, szakértői vélemény, bíróság pedig csak egy Toyota és egy Mercedes keresgéltek parkolóhelyet.
Az AMG új, sportos csúcsmodelljeként mutatták be a GT R Pro nevű változatot, amely pályán állítólag az eddigi legjobb.
Mintha egy másik korban és dimenzióban mozognál, olyan az A osztállyal közlekedni este – igen, a Kén utca környékén is. Itt az új széria első tesztje, s ez végre rugózni is tud.
Futballistás gólörömmel ünnepelt Abu-Dzabiban, az okát a hátán kell keresni.
Nagy Hülkenberg-balesettel indult az Abu-dzabi GP, volt rövidke eső is a sivatagban. Alonsónak nem jött össze búcsúzásul az 1900. pontja az F1-ben.
Hamilton és a Mercedes továbbra is legyőzhetetlen Abu-Dzabiban. A Red Bull elfogyott a végére, Leclerc pedig óriásit ment a Sauberrel.
A Mercedes tanácsadója videóban üzent, először állt ki a nyilvánosság elé a tüdőátültetése óta.
Lewis Hamilton nyerte a harmadik szabadedzést a két Ferrari és Max Verstappen előtt. Ricciardo alatt megint megállt a Red Bull.
Nem a kipufogógáz hajtja, hanem maga a motor, így nincs késedelem a felpörgésnél. De vajon mit tud a megfújt Mercedes a mérőpadon?
Mercedes-tesztpilóta lesz a mellőzött Ocon.
Picit kínos, hogy a villanyautóik mobil szervizét benzines furgonokkal oldják meg, de Elon Musk szerint van megoldás.
Az idény felénél Vettel még vezette a vb-t, az elmúlt 10 versenyen azonban csak az ötször kieső ausztrált tudta megelőzni a toppilóták közül.
Ennyi pénzt Rolls-Royce-ra is nehéz elpacsálni! Mi lehetett a trükk?
A GLC F-Cell hamarosan gyakori látvány lehet Németországban.
Hamilton két esetnél is elkerülte a büntetést a brazil időmérőn.
Vettel lett a második a Brazil Nagydíj időmérőjén, de őt és Hamiltont is megbüntethetik. Leclerc az időmérő hőse.
A Ferrari volt a leggyorsabb a Brazil Nagydíj harmadik szabadedzésén. Hamilton autójával technikai problémák voltak.
S-osztályú kocsikkal kezdenek Kaliforniában, eleinte lesz egy biztonsági személy is az autókban.
Nagyobb, egyszerűbb. Videón minden módosítás.
A Mercedes pickuphoz egy müncheni kereskedés talált ki néhány kézenfekvő extracsomagot.
Kis segítség kell a Mercitől. Nem reménytelen ügy.
Hét újdonság látható a menetrendben, de korántsem biztos, hogy a teljes jövő évet lefedi.
Csak idő kérdése volt, hogy a sportos négyajtósból is elkészüljön az újabb változat.
Méltósággal viselte az újabb vereséget a négyszeres bajnok.
Vasárnap behúzta az ötödiket. Két vb még hiányzik, de GP-győzelmekben már jobban áll, mint a német élete legjobb időszakában. A Mercedes is veri a Ferrari legendás szuperteamjének számait.
Verhetetlenek voltak a Red Bullok a Mexikói Nagydíj időmérőjén. Hamilton harmadik, Vettel a negyedik helyen végzett.
A Mercedes felnifejlesztése lehet az egyik kulcsa, hogy így alakult az F1-ősz.
Vagy a semmiért, ha nem Vettel nyer vasárnap.
A legújabb pletyka szerint a Mercedes inkább saját márkajelzése alatt kínálna kisautókat a jövőben.
Hárommillió kilométerrel már lehet pályázni a bronzéremre.
Szocsi után Austinban is csapatutasítás jöhet.
A Merci-csapatfőnök elvitte egy körre volt DTM- és F1-tesztpilóta feleségét Szuzukában.
A C és az E osztályból is készül 300de változat, de a benzines hibrideket is lecserélik.
Akkora csinnadratta van az új A-Merci bemutatása körül, amire az újságírónak rögtön két recept-véleménye lesz: vagy a világot váltják meg vele, vagy óriási blöff az egész.
Hihetetlen számok. Tapodtat se jött fel a Ferrari.
Úgy hallani, Bodo Uebber, a Daimler pénzügyi igazgatója alul maradt a vezérigazgatói állásért folytatott harcban. Levonta a megfelelő következtetéseket.
Úgy látszik, a legerősebb AMG motornak harangoztak, hibrid hajtáslánc jöhet a helyébe.
Hamilton simán nyerte meg a Japán Nagydíjat, míg a Ferrari a Red Bullal sem bírt. Vettel csak a hatodik helyen végzett, már a következő futamon eldőlhet a világbajnokság.
A Daimler leendő vezére szerint nem csak a kínálat bővítésében gondolkodnak: ami nem vált be, attól megszabadulnak.
Vettel 8 tizedre Hamiltontól, a többiek még messzebb. Csoda kéne a Ferraritól Japánban.
Igen, és Stuttgartból elhozták az új A osztályt lépcsős háttal, a négyajtós AMG GT-t kisebb motorral, valamint az új GLE-t, ami egy műszaki csoda.
Eltűnt a Ferrari előnye a Mercedesszel szemben, és nem biztos, hogy a Merci-fejlesztések miatt.
Zsigerből felelt, újra kijött, hogy ő gondolkozik is.