Hiába a hideg idő, egyre tüzesebb a verseny a kereskedelmi csatornák között
Így alakultak a szeptemberi nézettségi adatok.
Így alakultak a szeptemberi nézettségi adatok.
Huszonhét országból követték az előadásokat.
Tarolt a 12 év után visszatérő tehetségkutató.
A TV2 nyerte a nézettségi versenyt.
Még idén a mozikba kerül Orosz Dénes alkotása.
Hármas győzelmet aratott a csatorna augusztusban.
A TV2 közleményben értékelte a nézettségi adatokat.
Évről évre financiális rekordokat dönt az NFL.
Kiélezett versenyt hozott az április a kereskedelmi televíziók között.
Megjelentek az első negyedév adatai.
11 elmaradt kiállítás: az angol futball történetének legbrutálisabb mérkőzése ma botrányba fulladna – videó!
A csatorna legsikeresebb produkciója a Sztárbox volt tavaly.
Egy márciusi adás végzett az élen.
Izgalmasan alakult a novemberi nézettség.
„Átalakultak a fogyasztási szokások, és mi éreztünk rá a legjobban, mire van szükségük a nézőknek” – mondta.
A csatorna saját gyártású műsorai rendkívül népszerűek voltak.
Az őszi műsorstruktúrák alaposan felpörgetik a nézettségért vívott küzdelmet.
Mindkét kereskedelmi csatorna ugyanazt állítja.
Óriási az érdeklődés iránta!
Nézettségi adatokat értékelt a két nagy kereskedelmi csatorna.
A Zsákbamacska bejött a TV2-nek.
A TV2 és az RTL értékelte a februárt.
A csatorna közleménye szerint januárban mindhárom korcsoportban megnyerték a nézettségi versenyt.
De a halftime show minden idők második legnézettebbje lett.
A kiemelt korosztályban 13,5 százalékos közönségarányt ért el a férfiak körében.
Nem éri meg kihagyni!
Interjú az RTL Magyarország programigazgató vezérigazgató-helyettesével.
A Nagy Ő fináléja megkavarta a televíziós nézettséget.
Forradalmi újítás előtt a sportközvetítések, de a fizika törvényeivel nem lehet kibabrálni.
Nem volt uborkaszezon, kiugró látogatottság jellemezte a hírportálokat.
Per pillanat a legfelkapottabb a YouTube-on.
Özönlenek rá a nézők.
Jobb későn, mint soha.
Újdonság, ami nem mindenkinek fog tetszeni.
A felmérésben Kína még is nem is szerepel, pedig ott pörög igazán a közösségi videómegosztó.
A legnézettebb film a Boszorkányok volt.
A rekordhosszúságúra tervezett 2021-es idény március 28-án, Bahreinben rajtol.
És ők csak azok, akik nem fértek be a játék szervereire, mert azok már fél órával a kezdés előtt beteltek.
Több mint ötmillióan követték a szombati meccseket Németországban.
Survivor idén biztos nem lesz, az X-Faktorról viszont még korai bármit mondani Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese szerint. A karanténos tartalmakkal elégedett, de nem bánja, hogy lassan visszatérnek a hagyományos műsorok. Nagyinterjú.
A tenor az üres milánói dómban lépett fel, sosem néztek ennyien komolyzenei koncertközvetítést.
A díjátadó történetének eddigi legalacsonyabb nézettségét mérték. Eminem elmondta, ezúttal miért vállalta el a fellépést.
Megint nincs olyan szórakoztató műsoruk, ami felvehetné a versenyt az RTL Klub kínálatával. A Tények igen, de az meg kábé annyira szórakoztató, mint egy végbéltükrözés.
Az X-Faktor döntögeti a rekordokat, a Konyhafőnök két és fél óra alatt sem fullad ki, a TV2 három újonca viszont megbukott.
Az Emilia Clarke főszereplésével készült romantikus filmre ültek be a legtöbben nálunk, Amerikában a második világháború tarolt.
A TV2-t múlt szombaton főműsorban szinte csak a haverok nézték, de ők is csak félszemmel.
A Netflix bejelentése szerint ez lett a valaha készült legnézettebb sorozatuk 64 millió nézővel.
Felülmúlta a várakozásokat, és minden idők legjobb októberi hétvégéjét hozta a Gotham Cityben játszódó film.
Három napig úgy tűnt, rákapnak a nézők, de a hétvégi nézettsége megint katasztrofális lett.
Az RTL Love Islandje nyolc adás alatt nem tudott stabil bázist kiépíteni, vasárnap este egy Ázsia Expressz összefoglaló is agyonveri.
Egy olyan koncerten, amit egyszer, tizennégy éve a mellrákja miatt kellett lemondania. Adele rekordja is megy a levesbe.
Három hete vezeti a magyar nézettségi listát a Volt egyszer egy... Hollywood. A rendező többi filmjét már lekörözte.
Nagyot ugrott a nézettség az előző vb-hez képest. Egyre több a szponzorpénz is.
Továbbra is ez a Netflix egyik legnépszerűbb sorozata.
Nemcsak egy Dwayne Johnson-filmet, de még az előválasztási vitát is jóval többen nézték, mint az 52,6 millió forint közpénzbe kerülő műsort.
Eddig a Maffiózók vezetett a nézettségben, de a Trónok harca sárkánytüze mostanra mindent felégetett.
Több időnk megy el reklámokkal, mint amennyi mozifilmekkel, és majdnem annyi, mint az örök kedvenc műfajjal, a sorozatokkal.