Tovább zakatol az Ázsia Expressz, A kísértésnek sem tudnak ellenállni a nézők
A TV2 nyerte a nézettségi versenyt.
A TV2 nyerte a nézettségi versenyt.
A jegyvásárlók lényeges része kezdett el egyre több atlétikai eseményt követni a vb óta.
Itt vannak a számok.
Nagyon sokan nézték az Elk*rtuk tévés premierjét.
A járvány miatt olyan forgalma van az élelmiszerboltoknak, ami még karácsony előtt is ritka, több termék forgalma 200 százalékkal nőtt.
A hivatalosan megadott 380 ezernél sokkal több alkoholfüggő lehet az országban. A 90 százalékuk még csak a problémát sem ismeri fel, és a kormány sem siet megoldani a dolgot. Mennyit és mit iszik a magyar?
Rákaptak a magyarok ezekre a szerekre, és még csak most jön majd a szezon.
Több időnk megy el reklámokkal, mint amennyi mozifilmekkel, és majdnem annyi, mint az örök kedvenc műfajjal, a sorozatokkal.
És ez csak a bolti adat. Ennél csak húsra költöttünk többet 2018-ban, a prémium sörök húzzák fel az adatot.
Hét százalékkal nőtt a forgalom éves alapon.
A Netflix nagyot mondott, de a Nielsen többé-kevésbé megerősítette, hogy hatalmas siker volt a Madarak a dobozban.
Csak úgy égetik a magyarok a pénzt az égetett szeszre, 10 százalékkal több ment piára, mint egy évvel ezelőtt.
2017 júliusa és 2018 júniusa között csaknem ötödével több fogyott, mint egy évvel korábban.
Budapesten realizálódik a forgalom harmada.
És idén még többet fogunk költeni, mert jön a focivébé.
A Netflix továbbra sem akarja, hogy számszerűsíteni lehessen a nézettségét.
80 milliárdért vettünk rövidet egy év alatt.
Nem fogynak jól a színes-szagos óvszerek, a síkosítottak viszont annál inkább.
Mit gondol, melyik a legnépszerűbb fajta?
Több a kézműves is, de főleg az alkoholmentes sörmixekre bukik immáron a magyar.
Még mindig a vanília és a csoki fogy a legjobban, ezeket visszük haza vödörben és dobozban.
A díjkiosztót eddig csak egyszer, 2008-ban nézték a mostaninál is kevesebben. A csökkenésnek több oka is lehet.
Egyre többen követik a műsorokat felvételről vagy időeltolással - kivéve Magyarországon.
Eddig sokkal jobban nőttek a saját márkás áruk eladásai, mint a gyártói márkáké, de ennek vége.
Európában átlagosan 0,7 százalékkal emelkedtek az élelmiszerárak, amíg nálunk 2,7 százalékkal.
A világban az emberek ötöde vásárol ilyen alapon.
A nyugdíjas korosztály húzza fel leginkább az átlagot.
Ugyanannyi kozmetikum és háztartási vegyszer fogyott tavaly, mint egy évvel korábban, de inkább a drágábbakat vették a magyar vásárlók.
És napi öt órát tévéztünk 2015 végén. Meghökkentő tények a Nielsen kutatásából.
A megjelenést követő négy napban, csak az USA-ban 2,43 millió kelt el a 25-ből. Ez nagyon sok.
Felmérték, hogy mi okozza a legnagyobb problémát a magyaroknak. Már nem a hitel miatt félünk.
De több üdítőt és energiaitalt.
1,2 százalékkal több árut adtak el a hazai élelmiszerboltok április és június között.
Legalábbis, ami az első negyedévet illeti. Három százalékkal több árut adtak el az élelmiszerboltok.
A Nielsen kimutatása szerint inkább fizetünk a kábeltévéért, mint az internetért.
Viszont kicsit jobban féltjük a munkahelyünket, és a pénzügyeinkben sem számítunk sok jóra.
A 18 év alattiak kevesebbet, az 50 felettiek többet ültek a tévé előtt 2014-ben, mint egy évvel előtte.
De a gyümölcslé is jól csúszik magyaroknak. Egyre drágább sajtokat veszünk, főleg nagyobb boltokban.
Azaz csak egészen kevesen veszik fel az adást, és nézik meg később. Nem is látnak annyi reklámot.