A Magyar Reklámszövetség kezdeményezte a reklámadó felfüggesztésének újabb meghosszabbítását
A szakma szerint a reklámadó gátolná a gazdasági növekedést.
A szakma szerint a reklámadó gátolná a gazdasági növekedést.
Fellélegezhet a reklámszakma.
Megbeszélést tartottak a Magyar Reklámszövetséggel.
A TV2 elnöke és az Indamedia Csoport társtulajdonosa szerint a techóriások sem bújhatnak ki a közteherviselés alól.
Nyitottak a kormánnyal történő egyeztetésre.
Elutasították a bizottság fellebbezését.
Piotr Müller szóvivő szerint a javaslat nem érinti a kisebb médiacégeket vagy a vidéki médiát
Aránytalanul nagy büntetést kapott a reklámadó be nem fizetése miatt, ezt állapította meg az Európai Bíróság főtanácsnoka. A pert ettől még nem dőlt el.
Nem számít tiltott állami támogatásnak az, hogy egyes médiumokat jobban sújtott a reklámadó, mint másokat.
Az ügy már az Alkotmánybíróságot is megjárta, a NAV pedig nemsokára még nagyobb számlát nyújthat be az online óriásoknak.
A szakbizottságban még támogatták a személyes adatok kezelésének szigorúbb szabályozását, most viszont késleltetni akarják a folyamatot, ami az Európai Bizottságnak sem tetszik.
Az eredeti verzióban mintha megfeledkeztek volna egy különadóról, amit ők maguk vetettek ki tavaly.
Márciusban még csökkenteni akarta Kósa Lajos a reklámadót, most az ő javaslatára 5,3-ról 7,5 százalékra emelték.
5,3 helyett 9 helyett 7,5 százalék lesz a reklámadó. Az EU-nak is rendben lehet így.
A szakma szerint ha a szektor esetleg termelt volna nyereséget, az így el is tűnik, miközben a Google és a Facebook nem adózik nálunk.
A jelenlegi 5,3 százalékról 7,5 százalékra nő. Még évekig ennyi maradhat az adó mértéke.
Magyarországon még tovább nőtt a korrupció, a Fidesz kihátrált a reklámadó emeléséből, Matolcsy György folytatta különös összeesküvés-elméletét, Mészáros Lőrincnek meg egyre több osztrák szállodája van. Ez történt a héten a gazdaságban.
Sőt, a Fidesz csökkenteni szeretné a reklámadót, legalábbis ezt mondta most a párt frakcióvezetője.
A sajtótermékeket büntető adó megduplázása mégse most kerül sorra.
Vége a Csíki és a Heineken harcának, a multis kaja ellen viszont folytatódik a háború, hiába tűnik indokolatlannak. A médiapiacba is páros lábbal szálltak bele a reklámadó emelésével. Ez történt a héten a gazdaságban.
A piacról működő, nem állami pénzen kitartott médiának nehezebb lesz az élete a jövő évtől. Az adó előző verziója fennakadt Brüsszelen, egy kiskapun viszont átcsúszhat az új változat.
Csaknem duplázzák a reklámadót.
Az Európai Bizottság nem elégedett a reklámadó módosításával sem. A kormánynak el kell törölnie az indokolatlanul diszkrimináló szabályokat.
A reklámipar egy olyan iparág, ahol nem a multikat, hanem a hazai cégek szívatja a kormány a bénaságával.
Az új adótörvény tervezete alapján a kormány elkapná végre a Google és a Facebook grabancát. Csakhogy sok baj van a tervvel.
Tízmilliós büntetésekre számíthat, aki nem fizet reklámadót. Gyorsan összejöhet belőle néhány milliárd.
De az idei évre már közel 11 milliárdra számít a kormány.
Némileg azért nőttek a reklámköltések.
A parlament megszavazta, hogy a reklámozóknak 15 százalékos reklámközvetítői díjat kell fizetniük.
Kevesebbet kell a reklám-megrendelések után fizetni, minden más marad, ahogy van.
Kevesebbet kellene a reklám-megrendelések után fizetni, minden más maradna, ahogy van.
Brüsszelnek még mindig gondja van a reklámadóval, a quaestorosok életével nem lehet játszani.
A reklámadó dominóhatást indít el. A végeredmény a kiszolgáltatott reklám- és médiapiac.
Milliárdos reklámadót fizethetnek a boltláncok az ingyenes reklámújságjaik után.
A nagy nyertes egyértelműen az RTL Klub, a kieső pénzt a kisebb cégektől szedik be.
100 milliós bevétel felett pedig 5,3 százalékos kulccsal kell a tervezet szerint adózni.
Az Európai Bizottság szerint a reklámadó kedvezményezettjei tulajdonképpen támogatást kaptak az államtól.
Még nem hozott a kormány végleges döntést.
Lehet egy nullás kulcs a sportcégeknek és a legkisebbeknek, a többieknek 5-6 százalék.
Andreas Rudas, az RTL Klub ideiglenes vezérigazgatója több helyen is nyilatkozta, hogy semmit nem írtak alá Orbán Viktorral.
És a Facebook is: a magyar állam más EU-tagállamok segítségevel hajthatja be az adót.
Törvénytelen állami támogatás miatt indítottak vizsgálatot. Nem nagyon hisznek a kormánynak.
Gerkens nem mondott le, és egyelőre nem fogadta el az RTL új ajánlatát, így nem tudja, mi lesz az új munkája.
De nem lehet a sávok között aránytalan különbség. A közmédia kevesebb pénzt kaphat.
3-5 százalékos kulcsról beszél Lázár és Rogán. A könnyítéssel a kisebb médiacégeknek kedveznének.
A gazdasági bizottság összehívását Lázár János kezdeményezte, az adó nyárig módosulhat.
A Bertelsmann-csoport vezetője szerint nincs háttéralku, marad a híradó kormánykritikus hangvétele.
A reklámadó módosításáról lenne szó.
Azért váltott hangnemet az RTL Híradó, mert változott az Orbán-kormány, és változtak, a politika felé fordultak az emberek. Erős Antóniával és Kotroczó Róberttel beszélgettünk hírekről és politikai nyomásról.
És ebből csak 2700 cég, a többi önkormányzat, egyház vagy alapítvány.
A kormánynak is fontos a média függetlensége. Az RTL "mérlegelést érdemlő javaslatot" tett.
Úgy reagált, mint emberek sora az internetadóra és az útdíjra, csak kicsit túltolta.
Szerinte inkább csak az a kérdés, hogy mennyit fognak fizetni a cégek.
A Fidesz frakcióvezetője feltűnően visszafogottan reagált Simicska ámokfutására.
A cégét fenyegető ötszázalékos reklámadó hírére az oligarcha hirtelen veszélyben érzi a demokráciát.
Elképzeltük, hogy ha csökkentik az RTL Klub reklámadóját, cserébe milyen műsorokat készítene a csatorna. Vajon mit gondol Angela Merkel sajtótájékoztatójáról VV Dennis?
Mondta tavaly. Így álltak ki fideszesek a most megváltozó reklámadó változatlansága mellett.
Lázár János kedd este bejelentette az adó csökkentését, és hogy a mostani sávos helyett egykulcsos rendszert javasol. Brüsszelből szóltak nekik, hogy hallgassanak az RTL-re, mert büntetés jöhet.
Egyre izgalmasabb és zavarosabb, hogy tárgyal-e a kormány az RTL-lel. Még jobban összezavarodtunk.