Bár Orbán Viktor sem ajánlotta, ősszel is ide-oda repkedtek a NER kedvenc magánrepülőgépével
Szeptemberben a Bombardier Global 6000 Nizzába és Zürichbe, októberben Bordeaux-ba, novemberben pedig Rijekába és Velencébe repült.
Szeptemberben a Bombardier Global 6000 Nizzába és Zürichbe, októberben Bordeaux-ba, novemberben pedig Rijekába és Velencébe repült.
Mélyponton a Liszt Ferenc reptér forgalma, és tovább csökken.
Európa után Oroszországon belül is megszűnik a Tu–154-es polgári üzemeltetése.
Véletlen lenne? Aligha! De akkor mégis mi a magyarázat?
Az üzletasszony Franciaországban pihent volna, ha nem tüntetik el kétszer is a holmiját, amiről azóta sem tudni semmit.
Az albatrosznak is kell a pihenés, de élete első hat évét szinte leszállás nélkül a levegőben tölti.
Egy év alatt készült el az orosz és kínai lopakodók leküzdésére szánt gép prototípusa.
Újabb és újabb járatokat törölnek, a forgalom a tizedére esett vissza.
Korábban már lezárták a 2-es terminál több utasforgalmi területét, most már a Holiday Lite parkoló sem használható.
Interjú Földvári Andrással, az Elmentem világgá! című könyv szerzőjével.
Emlékezetes alakítást nyújtott egy orosz fiatalember is, aki a fesztiválozás után három napig zugivott Ferihegyen.
Karolina repült munkásjáraton és olyan családokkal is, akik több heti bezártság után nyugodhattak meg végre: hazamennek.
Átlagosan bő 3 millióból jött ki egyetlen útja.
Elvesztette ugyan utasai 93 százalékát, de a vezetőség szerint a hullámvasút most indul felfelé.
A KKM minisztere felkérte a városvezetőket, hogy készítsenek repülőtér-fejlesztési terveket.
Csak a személyzettel repült számos légitársaság, így nem fogyott annyi kerozin, az utasok pedig nem kapták vissza a jegyek árát, hisz a gépek felszálltak.
A repülési idő mindössze egy százalékát tölti verdeséssel a világ legnagyobb röpképes madara.
Lehet, hogy eddig észre sem vetted, de nem véletlenül van ott.
A Lufthansa szerint 2023-ig tart a válság a légi közlekedésben.
Bár a szűrők több évtizede hatékonyak, önmagukban kevesek a fertőzések teljes kizárására.
A repülők kelet felé gyorsabban odaérnek, ám a jelenség magyarázata pofonegyszerű.
Kilenc és fél éves késéssel, háromszoros áron, felfoghatatlan bénázás és hibahalmaz után készült el áprilisban Berlin új reptere, amely már átadásakor elavulttá válhat.
A magasság és a súly csak a kezdet volt a feltételek listáján.
Ingyen volt a szivar, korlátlan az italfogyasztás, a stewardessek pedig steaket szolgáltak föl.
Az első járatot a Wizz Air indította, és elmondások szerint az utasok betartották a szabályokat.
Harrison Ford öt éven belül harmadjára került balesetveszélyes szituációba repőlőgépével.
Ha a szárnyon van, fontosnak kell lennie, de vajon mire szolgál?
Május 1-jétől új szabályokat vezet be a légitársaság. Eközben Amerikában fontolgatják a reptereken végzett koronavírusteszteket.
Egy olasz cég két alternatív megoldást is kitalált, hogyan lehet elszeparálni egymástól az utazókat, hogy biztonságosabb legyen a repülés.
Május 1-jével 15 járatát indítja újra a légitársaság az eddig lezárt reptérről, többek között szlovák, román, izraeli állomásokra, és a Kanári-szigetekre is.
Sok ezer repülőgépet parancsoltak a földre kényszerűségből a légitársaságok. Csakhogy a nem használt gépeket nem lehet csak úgy ott hagyni, ahol épp leszálltak, ilyen tömegben még parkolót sem egyszerű találni nekik.
A járvány elkerülése miatt elképzelhető, hogy óvintézkedéseket fognak bevezetni a repülőgépeken.
Kiestek az utasszállító repülőgépekről érkező információk, a fejlődő országokban pedig kevesebb ember figyeli az adatokat.
Németországban majdnem 85 százalékkal visszaesett a légi forgalom.
Két hónap szabadságra küldték az összes dolgozót. Hogy utána mi lesz, nem tudják.
Péntektől a hazatérő oroszok repülhetnek be.
A március 16. és április 3. közötti járatok kerülnek törlésre. A jegy árát visszatérítik.
A tömegközlekedést használókat hatszor jobban veszélyezteti a fertőzés. Hogyan kerülhetjük el utazás közben a rizikós helyzeteket? Elkerülhetjük egyáltalán? Hova üljünk például a repülőn?
Óriásit mentett a sofőr a repülés után.
Több mint hat órán át vesztegelt a gép a kifutón, nem engedték leszállni az utasokat.
Azt hiszi, érti a felhajtóerőt? Akkor nem érti a felhajtóerőt.
De kinek van igaza? A támlát püfölő utasnak, vagy azt a hátrabillentett ülésből rögzítő nőnek?
A helyi képviselőtanács leszavazta a forgalmas bristoli reptér bővítését, mivel a bolygó fontosabb szerintük, mint a pénz.
Egy egynapos utazás is több millió forintba kerülhet a honvédségi géppel.
A repülésbiztonágot veszélyeztette, hogy egyesek pávát, kígyót, pókot vagy oposszumot akartak terápiás állatként a fedélzetre vinni.
A magaslati légnyomás nem barátja az illedelmes viselkedésnek. Tudományos neve is van a jelenségnek: HAFE-szindróma.
A saját egészséged és biztonságod érdekében érdemes kerülnöd ezeket a ruhadarabokat, ha repülőútra indulsz.
A cég szerint az önvezető gépek korában is szükség lesz a pilóták jelenlétére és szakértelmére.
Tollas szárnyat tettek egy robotra, hogy eltanulja a galambok kivételes manőverezési képességeit.
Lényegesen kevesebb baleset történt, mint 2018-ban.
Az utazás tervezésekor fontos szempont, hogy minél olcsóbb legyen a repülőjegy, ehhez pedig szükség van egy kis kompromisszumra és rugalmasságra.
Nem mindegy, hogy hova ülsz, mennyit iszol és használod-e a kis fúvókákat.
Megakadályoznák a szárnyak csapkodását, hogy csökkenjen a gépek fogyasztása.
Kötelékben repülve akár 10 százalékkal kevesebb üzenyagból is kijön egy transzatlanti út.