Sebességkorlátozást vezetnek be Budapest egyik forgalmas útszakaszán
Később más, fővárosi kezelésű útszakaszokon is beavatkoznak.
Később más, fővárosi kezelésű útszakaszokon is beavatkoznak.
A sofőröket arra kérik, hogy legyenek figyelmesek.
60 éve várják a felújítást.
A megengedett sebesség duplájával száguldott.
A miniszter is megszólalt.
Befejeződött a rekonstrukció Biatorbágy és Szárliget között.
Azt is észreveszi és bünteti, ha valaki az autóban telefonál.
Az EU véget vetne a gyorshajtásnak.
Bármilyen jármű fiatalok által is vezethető traktorrá alakítható át, ha lefojtják a teljesítményét. A tizenévesek visszaélnek a lehetőséggel.
Burkolatjavítás miatt félpályás és teljes útlezárásra kell számítani.
Az alsóház vezetője is kritizálta.
A vállalat vezérigazgatója fontos kéréssel fordult az építési és közlekedési miniszterhez.
Az egyik legfontosabb vonalon jelentősen megnő a menetidő.
Az eset egy tűzoltóparancsnok szemüvegén keresztül.
Lotz Gábor: Budapest bekamerázásánál van hatékonyabb eszköz is a közúti balesetek elkerülésére.
New York a példa.
A legmagasabb összegű pénzbírságra számíthat.
Csak a forgalmat csökkenti.
Na, azt a tavaly november óta fennálló problémát végre megoldotta a MÁV.
A fővárosi önkormányzat forgalomcsillapítási terve őszre készülhet el.
A polgármester szerint Grazban már lehet látni ennek az előnyeit.
Megnövekedő menetidőkre lehet számítani.
Sebességkorlátozás bevezetését sürgetik az olajimporttól való függőség csökkentése érdekében.
Valuta és arany is volt a Renault-ban, de amíg a tulaj fizetett, megszabadították tőle.
A piros lámpa, a sebességhatár és a záróvonal sem zavarja a magyar sofőrök nagy részét.
Egy megkülönböztető jelzést nem használó rendőrautót is megelőzött, pechére.
Az új szabály jövő júliustól lép életbe.
Folytatódnak a sarucserés munkálatok, így terelés, útlezárás, elbontás okoz majd torlódást.
Még Sebastian Vettel is.
A szakértők szerint ez nem is akkora hülyeség.
A biztonságtechnikai eszközt egy év múlva vezetik be az Európai Unióban.
Megválasztásuk után emelnék a benzin árát és bevezetnék a 130 km/órás sebességhatárt.
Hétfőtől már csak ennyivel lehet hasítani az autópályákon, a nitogénszennyezést szeretnék visszaszorítani.
Másfél év után megszüntették a pár szakaszon érvényes kedvezményt, de nem balesetek miatt.
Egy Porschét is elcsíptek 210-zel a megengedett 90 helyett, 300 ezres bírság és 8 büntetőpont jár.
A munkálatok december harmadik hetétől január végéig tartanak majd, és sebességkorlátozással járhatnak.
Éjszaka gyorsabban lehetne menni, mint nappal.
Ez sok, főleg mert a megengedett sebesség csak 110 km / h lett volna.
Azért a 180 km/óra maximum sebesség így is bőven gyorshajtásnak minősül.
A szövetségi kormány cáfolta a korábban kiszivárgott verziót a szigorításról.
A sebességkorlátozás hiányáról elhíresült utakon környezetvédelmi okokból jöhet a korlátozás.
Volt aki a megengedett 40 km/óra helyett is 195-tel ment, de bemérték a FámaLézerrel.
Egy évvel a baleset után is marad a korlátozás a felszíni szakaszon, ahova sínfűtést telepítenek.
Rossz állapotban van a pálya, ezért kell lassítani.
A metróbaleset miatt indított vizsgálat lezártáig biztosan maradnak az áldatlan állapotok.
A baleseteket és a hatalmas dugókat szeretnék csökkenteni. A kamionosoknak is könnyebb lesz.
Egyelőre még csak tesztelik a navigációs eszközökben általánosan elterjedt funkciót.
Vegye komolyan a 40-es, 60-as táblákat, mert a rendőrség is komolyan veszi holnaptól.
Május 21-én adták át a nagykörúti pályát, máris sebességkorlátozás van a Podmaniczky útnál.
20 km/h-val csökkentik a maximális sebességet.
Al-Attijah hiába nyerte az első szakaszt a ralin. Megbüntették az 50-es tempó túllépése miatt.
Az A12-esen és az A13-ason érdemes figyelni.