Karácsonyi csoda - kisfilm akaraterőről, kitartásról és segítségről
A legelszántabb felnőttek is példát vehetnének Kittiről: az ötéves mozgáskorlátozott kislány elképesztő kitartással tanul járni és beszélni a különböző terápiák segítségével.
A legelszántabb felnőttek is példát vehetnének Kittiről: az ötéves mozgáskorlátozott kislány elképesztő kitartással tanul járni és beszélni a különböző terápiák segítségével.
Tovább folytatódik a logisztikai központ korszerűsítése.
A 94 éves csepeli kikötő stratégiai fontosságú, hiszen a régió legnagyobb trimodális logisztikai központja.
A Swietelsky már érzi a válság hatásait.
Megállapodott a BKV és a Swietelsky.
Bár a munka nem állt meg, a BKV komoly pernek nézhet elébe.
Az M3 középső szakaszán is folytatódtak a munkálatok.
Fontos volna a megegyezés, mert nem halad a 3-as metró középső pályaszakaszának felújítása.
Megállapodás nélkül telt le a határidő a BKV és a kivitelező cég között, újra kell tendereztetni a beruházást.
Pereskedés egyelőre nem indul a Swietelsky Vasúttechnika több mint 18 milliárd forintos többletigénye miatt.
November elején indulhat el az utolsó, egyben legnehezebb középső szakasz rekonstrukciója. De van egy kis baj.
Mint írják, nem zsarolták meg a fővárost azzal, hogy leállítják a metrófelújítást, ha nem kapják meg a 18 milliárdos követelésüket.
A kivitelező cég a 48 milliárdos szerződésen felül plusz 18 milliárd forintot követel más munkák csúszása miatt a főpolgármester-helyettes szerint.
Másfélszeres áron szerződtek, de kell még 600 millió forint, hogy megfeleljen a célnak.
A közbeszerzést a Swietelsky és az észak-magyarországi "kis" Közgép, a HE-DO kft. nyerte.
Szombathelyen úgy hirdettek győztest a stadionpályázaton, hogy a költségvetésben csak a vállalási ár kétharmada van meg.
Budapest legtöbbször átadott épülete még mindig nem jó úgy, ahogy van, most 743 millióért újítják fel.
Pótmunkálatokra van szükség, emiatt kap plusz pénzt a Swietelsky.
Nagyút és Mezőkeresztes-Mezőnyárád között újítják fel a vasútvonalat nagyjából 14 milliárdért.
Megvárták, amíg a cégek megcsinálják a munka harmadát, aztán megbízták Seszták Miklóst, vegye vissza a pénzt.
Az unióban kiakadtak a 4 milliárdos kilométerenkénti költségen. A kormány fizethet vagy új pályázatot írhat ki.