Jelentős változások jönnek a budapesti jegy- és bérletkínálatban
Sőt, a Mol Bubit is érintik a módosítások.
Sőt, a Mol Bubit is érintik a módosítások.
Váltóhiba, felsővezeték-kigyulladás és baleset miatt is akadozik a közlekedés a vasutakon.
A Széll Kálmán tér és a Corvin-negyed között kell résen lenni.
Egy kutatás szerint ez tízből négy embernek növelte a biztonságérzetét.
A fejlesztéssel kapcsolatban az utazók véleményére is kíváncsiak.
Az angliai Milton Keynesben napokon belül próbaüzembe állítják az önvezető járműveket.
A problémát egy meghibásodott kapcsolószekrény okozta.
Ebben az ügyben egyetért Szentkirályi Alexandrával.
Dugó, villamossal ütköző autó, villamospótlás és felújítás miatt lezárásra felkészülés. Mindez egyetlen nap alatt.
Szakmai és civil szervezetek ültek össze a BKK Mobilitási Témacsoportjának tárgyalásán.
A miniszter abból a bizonyos kupacból építene várat.
Több kerületben is káoszra számíthatunk.
A vállalat megkönnyíti az elektronikus jegy- és bérlethasználatot.
Jön a rendkívüli helyzetek kezelésének új gyakorlata.
Személyszállítási kódexet visz a parlament elé az Építési és Közlekedési Minisztérium.
Elmondása szerint újra elindulna a főpolgármesterségért, de az alpolgármesteri címet is vállalná.
Pótlóbuszozásra kell készülni.
A BKV-s kollégái szerint azt csinálnak, amit akarnak, mert kevesen vannak.
Pótlóbusz közlekedik helyette a BKK közleménye szerint.
A szakember a budapesti tömegközlekedésért küzdene a Fővárosi Közgyűlésben.
Balesetforrásnak tartja őket a helyi közlekedési vállalat.
A vasúti közlekedésben és a fővárosban megszokott rend egyaránt felborult.
Az antiszemita incidensek rekordszintet értek el Nagy-Britanniában.
A támadó bankszámlaadatokhoz és ügyfelek elérhetőségeihez férhetett hozzá.
A veszteséges autóbusz-közlekedés ellenére született meg az önkormányzati döntés.
Több egység is szolgálatban van.
Szeptember másodikától a tanítási időszakban megszokott menetrend lesz érvényben.
A korábbi közlekedési államtitkár volt az Index Konkrétan Rónai Egonnal című műsorának vendége.
Posztháborúba kezdett a két politikus.
A kék sarokban az elektromobilitás, a pirosban a hagyományos autók. De kell-e győztes egyáltalán?
Azt is elárulta, hány napig tartott az út, és összesen mennyit fizetett.
Ha Budán tervez tömegközlekedni, lehet, hogy alternatív útvonalra lesz szüksége.
Sűrűbb lesz a közlekedés a Balaton felé.
2025 második felétől állnak szolgálatba.
Októberig bárki megtekintheti a járművet.
Változik a nagykörúti villamosok közlekedése.
Nincs egyetértés az 50 milliárdos hitellel kapcsolatban.
A tömegközlekedés azonban nincs veszélyben.
A kettes metró igénybevételét ajánlja az utasoknak.
Budapest is a trolifejlesztésekben látja a közlekedés zöldítésének gazdaságos lehetőségét.
Közleményt adott ki a BKK.
A főpolgármester szűkszavúan válaszolt az Indexnek.
A főpolgármester-jelölt szerint ezt nem lehet tovább hagyni.
Ugyanezt kérte Karácsony Gergelytől és Szentkirályi Alexandrától is.
Rendezvény miatt terelik a forgalmat.
A Deák Ferenc tér és az Örs vezér tere között nem közlekednek a szerelvények.
A nosztalgiajáratok is megjelennek a fővárosban.
„Börtön helyett eltussolás, klíma helyett szauna.”
A főpolgármester-jelölt a fővárosi szociális ellátórendszer keretei között segítene.
A német tömegközlekedési vállalatok tartós munkaerőhiánytól szenvednek.
„Ha ez a mondat tényleg így elhangzott, távoznia kell” – fogalmazott.
Az eszközök beszerzését 99 százalékban az EU támogatja.
A BKK, a Volánbusz Zrt. és a MÁV–HÉV közösen döntött erről, miközben a minisztérium is reagált.
Áprilistól utazhatnak ingyenesen a helyi diákok.
„Elfogadhatatlannak tartjuk a sofőr viselkedését” – írták.
A párt frakcióvezető-helyettese szerint ez az egész már csak „show-műsor”.
A főpolgármester szerint az ördög és az angyal is a részletekben rejlik.
A Budapest-bérlet körüli vitákról szólt a miniszter debreceni sajtótájékoztatója, ahol arról is megkérdeztük, lesz-e parlamenti képviselő 2026 után.